• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toppilan TB:
20160529_182248.sized.jpg

Uus:
20160529_183611.sized.jpg

Kävimmä Siwallakin vaan kaleksi oli sillä aikaa sinne jo ehtinnä kun tarkistin viimesimmän rastin kotona ja ajelimma paikalle. No onneksi ei ollu uus kaukana. :grin:

Viimeksi muokattu:
Minun mielestä jos sattuu duplikaatti niin sitten sattuu, kuka kerkeää niin käy hakemassa ja sillä hyvä. Ei tämä niin totista liene? :thumbup:

jarim sanoi:
Minun mielestä jos sattuu duplikaatti niin sitten sattuu, kuka kerkeää niin käy hakemassa ja sillä hyvä. Ei tämä niin totista liene? :thumbup:

Samaa mieltä :) Täällä taitaa olla yli 600 paikkaa haettu ja kaikista ei ole enään kuvat näkyvillä. Aika mahdoton tietää tai muistaa kaikkia rasteja.

Jatketaan tuosta santaholman vanhan sahan piipusta

k7MYcXs.jpg

Koitin majakkaa saada kuvaan, mutta se on noin kolmen pikselin korkuinen tuolla horisontissa :)-
te4QAbh.jpg

Jukka.h sanoi:
Samaa mieltä :) Täällä taitaa olla yli 600 paikkaa haettu ja kaikista ei ole enään kuvat näkyvillä. Aika mahdoton tietää tai muistaa kaikkia rasteja.
Komppaan, etenkin jos sitä ei näy kartassa niin eihän sitä voi mitenkään tietää. Ja vaikka nyt sattuiskin niin eipä sekään niin vakavaa ole, mutta ei nyt sentään tarkoituksella kuitenkaan dublikaattia.

Näyttää olevan Karjasillalla siinä koulun huudeilla. Siinä ne joutsenet ainakin silloin oli, kun itse olin vielä Karjasiltalainen Ketokadulla, siis 80-luvulla :blink:

eikös mulla ole viel hieman aikaa upata uusi kuva? Tulee tänään siis..:right: Ei jaksanut enää illasta kun tulin takaisin Ouluun...

Juu kulkuväline päivitetty....:orgmp3:

Jonkinlainen "herrasmies sopimus" aikanaan tehty että kohtuullisen ajan kuluessa pitäisi olla uusi rastikuva laitettuna. Kohtuullisena aikana pitäisin maksimissaan muutamaa tuntia...

Back