• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanha.

YWJBeNy.jpg

Uusi tuolla. Ensi perjantaihin (9.10) asti ensimmäiset 2h ilmaiseksi!

FY0yF5f.jpg

Roopin liikenneympyrä. Suurin piirtein noilla main, mutta maan alla.

Uusi

Olipa suorastaan infernaalinen meteli kun edes vähän kaasutti montun pohjalla. Yksi kaasutus riitti, sitten ryömitettiin kuin kusisukassa tyhjäkäyntikierroksilla. Mutta pakkohan se oli kokeilla, ei millään voinut vastustaa kiusausta. :p

Ovet ei sitten avaudu pyörälle, sisälle pääsin auton peesissä, kerran jouduin kääntelemään pyörän pois oven edestä kun ei auennut. Olipa aika tiukka peruutella sitä ylämäkeen. Ulos pääsi kun nousi pyörän päältä ja kävi itse avaamassa oven napista. Tiedä sitten olisko ulkoa saanut napista auki. Ainakin olis ollut aika mielenkiintoista jättää pystyyn alamäkeen.

Viimeksi muokattu:
Koivurannan kahvila.

Harmittavasti oli tuo kahvilan "suljettu" kyltti nyt sivussa kun joku auto oli pihassa. Sopi hienosti teemaan, emännän pyörä pistettiin myös talvisäilöön. Nahkatakki tuli putsattua ja rasvattua ensi kautta varten. Pyörä on vielä jonkin aikaa ajossa, loppu kausi alkaa häämöttää kuitenkin.

Sitten vähän vanhempaa rakennuskantaa.

Viimeinen lisäys 30.10
Tämä jäi mun osalta kauden viimeiseksi. Kiitoksia minunkin puolesta kaikille, jatketaan ensi keväänä. Tänään kävin viimeisen lenkin ajelemassa, nyt on pyörä valmis talvea varten.

Viimeksi muokattu:
Rautatieasemalta siirretty vanha asemarakennus, oisko ollut about täällä:
20151104_161955_Richtone_HDR.sized.jpg

Ja omalta osalta kauden viimeiseksi jää:
20151104_163850_LLS.sized.jpg

Paskoja kuvia tulee Samsungilla hämärässä mutta näillä mennään.

Jokos Oulussa on heräilty talviunilta. Kausi avattu, vajaa 300 kilsaa tälle vuodelle.

Vinkkiä tarvis kovasti, ei mitään hajua vaikka talven mittaan tuota olen yrittänyt arvuutella. :dunno:

Seuraavassa kuvassa ei olekaan enää musta customi vaan hopean harmaa jammu. :)

Back