• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanha. Täällä

3YV9Txz.jpg

Uusi
Tv61EAV.jpg

[/URL]
Tähän täytyy odottaa vahvistus oikeasta paikasta ennen uutta.

Haukiputaalla Törmintien silta. Suuntaa en saa selville kuvasta. Tarkemmin ottaen taitaa olla kellossa eikä Haukiputaalla.

Viimeksi muokattu:
Ei ole oikea paikka. Pahoittelut tuntomerkkien vähyydestä. Ajosuunta itään päin ;)

Annan tarvittaessa lisää vihjeitä myöhemmin.

svzuki sanoi:
Ei ole oikea paikka. Pahoittelut tuntomerkkien vähyydestä. Ajosuunta itään päin ;)

Annan tarvittaessa lisää vihjeitä myöhemmin.
Edelleen on ideoita, katotaan nyt vielä olenko ollenkaan hajulla missä se voisi olla. Jos ei satu niin sitten on jo hiljaista.

Joe sanoi:
...

Jospa tämä. Rotuvaarin kanssa oltiin alle minuutin sisään samalla sillalla. Lintumaansuontien silta.

Vähän oli turhan hiekkaisten teiden päässä katupyörille.

No nyt löytyi oikea! En tiedä oliko tuo etikettivirhe poistua kestopäällysteeltä, kun tämä jahti on minulle sen verran uusi juttu. Ajattelin, ettei tuo kuitenkaan niin tekemätön paikka ole katupyörällä tuolla vierailla. Ja paikan löysin ihan ajellessa (katupyörällä). En siis tarkoituksella tuonne suunnistanut.

svzuki sanoi:
No nyt löytyi oikea! En tiedä oliko tuo etikettivirhe poistua kestopäällysteeltä, kun tämä jahti on minulle sen verran uusi juttu. Ajattelin, ettei tuo kuitenkaan niin tekemätön paikka ole katupyörällä tuolla vierailla. Ja paikan löysin ihan ajellessa (katupyörällä). En siis tarkoituksella tuonne suunnistanut.
Ei tuo nyt niin kamala ollut eikä vissiin edes säännösten vastainen. Hiekkateitä ei taideta suoraan rajata pois missään. Sen puolesta en sano etteikö tuo oli oikein. Itse henkilökohtaisesti miellä niin ettei useita kilometrejä ajeta Hiekkateitä.

Muutenhan tuo oli ihan hyvä rasti. Ei aina tarvi ekalla kerralla osua ja kuvaa tarkasti tutkimalla siinä oli tarpeeksi vihjeitä. Ei meitä muuten olis kahta hakijaa ollut yhtä aikaa paikalla. Ei muuta kuin uutta hakemaan.

Back