Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, on mulla haaveissa enska, mutta ei reaalielämässäJahas Joe:lla on enska. Nappuloilla oletan.
my badJoo, on mulla haaveissa enska, mutta ei reaalielämässäJahas Joe:lla on enska. Nappuloilla oletan.Tarkoitin tuolla sanamuodolla että jos olis, en että mulla on.![]()
Joo, menee vähän ohi, mutta menköön. Alkaa kausi olla aika tavalla paketissa.Offtopikkia vaan mulla oli tommonen SM-83 tuossa 90-luvun puolessa välissä menopelinä. Jäi kotitalon takapihalle kuusen juureen ja happani sinne. Tais isäntä lopulta rahdata kaatopaikalle. :]
Tuskimpa ketään haittaa. Bingillä kulki meiläläisen enolta ja veljeltä peritty Tunturin Supersport. Muuten hyvä peli, mutta iskunvaimennus loppui todennäköisesti jo 90-luvun alussa ennen minun mopoikääni (13v...) ja kummisetäni viritysastetavoite oli vähän turhan kova. Söi männänrenkaita ja joko nakutti tai kärjellinen sytytys ei pysynyt yläkierroksilla mukana. Aina oli silti ajokunnossa. Oi niitä aikoja. Möin se muutamalla kympillä 90-luvun lopussa.Joo, menee vähän ohi, mutta menköön.Offtopikkia vaan
Engarvin kaasariin ei löydy osia niin nätisti kuin bingiin.
Sumata sanoi:Vielä on menopeli visusti talvisäilössä, eikä hakupäivää ole buukattu. Jospa sitä huhtikuun puolella pääsis jo brömisteleen.
Kyllä se kiire vielä tulee kun vähän aikaa jaksaa odotella.mjtee sanoi:Jospa tuo pääsiäinen toisi kelejä. Moposta puuttuu vielä äänenvaimennin ja muovit on maalaamatta.