Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käy kattoo kaikki läpi, siinäpä sitä on ajelukohdetta.Oottete meleko seppiä kun kaikki on löytynyt tähän mennessä. Lukasin tossa tämän ketjun ja meinasin että alkais ittekki metästää näitä vaan osu just nuita laiturikuvia mitä löytyy pitkin pitäjää varmaa neljättäkymmentä hputaalta varjakkaan asti![]()
Uskoisin, että tuohon pyöräpaikalle pääsee pyörällä, mutta noiden muiden kuvien paikalle ei (ainakaan kaikilla).Tuonne ilmeisesti pääsee ihan autotietä millä tahansa pyörällä?
Joo mulla sama homma ton risteyksen kanssa. Mutta en sitten kehannu lähtä yksityistielle ajelee kun ei tiiä mitä sieltä löytyy, eikä ne usiasti turhaan oo merkitty niillä kylteillä. Yhellä yksityistiellä aikasemmin kävin kääntymässä jonkun mökin pihassa niin se riittiOmakin etsintä päättyi risteykseen, josta kaksi haaraa soratietä ja yksi yksityistie. Soralle ei tehnyt mieli lähteä pölisteleen, kun ei ollut varmuutta suunnasta. Kartasta jälkikäteen tarkastin että olisi kai kylmänviileästi pitänyt ohittaa se yksityistie-merkki ja jonkinmatkaa jatkaa vielä sillä uudella päällysteellä?
Joitain vuosia sitten olen kyseisellä laavulla käynyt makkarat paistamassa, mutta silloin oli paikat tunteva kaveri kyydissä.
Vaikuttaa että olit oikealle tielle menossa.Omakin etsintä päättyi risteykseen, josta kaksi haaraa soratietä ja yksi yksityistie. Soralle ei tehnyt mieli lähteä pölisteleen, kun ei ollut varmuutta suunnasta. Kartasta jälkikäteen tarkastin että olisi kai kylmänviileästi pitänyt ohittaa se yksityistie-merkki ja jkaa jatkaa vielä sillä uudella päällysteellä?
Joitain vuosia sitten olen kyseisellä laavulla käynyt makkarat paistamassa, mutta silloin oli paikat tunteva kaveri kyydissä.