• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanhaa Röllipuiston lähistöllä
RzwcuXr.jpg

Uutta:
SHT2ZO0.jpg

Jeswe sanoi:
"Björken och stjärnan" tai toisella kotimaisella "koivu ja tähti"

Oliks tää Topeliuksen muistokivi?

Jos on, niin käykää joku toinen hakemassa tää, mulla palo käpy pyöriessä siellä vitun soratiellä. Google mapsin paikkalinkki vissiin osoittaa väärin, ois pitänyt ajaa sitä kinttupolkua pitemmälle. Mulle riitti kun kerran käänsin takas...

Oliks tää Topeliuksen muistokivi?

Jos on, niin käykää joku toinen hakemassa tää, mulla palo käpy pyöriessä siellä vitun soratiellä. Google mapsin paikkalinkki vissiin osoittaa väärin, ois pitänyt ajaa sitä kinttupolkua pitemmälle. Mulle riitti kun kerran käänsin takas...

Just se. Aika perseestä on opasteet ja meinasin itekki jättää väliin ku alko sellasta kinttupolkua tulemaan eteen:kääk:

nudar sanoi:
Päätien varresta löytyy ja alle 10km keskustasta, ei pitäis olla vaikea. :dunno:

Pyörä ollut pari päivää telakalla.. jospa tämään pääsis.

Tutun näköinen paikka taas, olen ajanut vierestä.. Mut vaatii ajelua, ei vanha muista :grin:

Back