• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä:

hRF2AQs.jpg

Ja uutta:

z750vQo.jpg

Duoda..

Onko tuota rastia mahdollista noutaa ilman että koirank*settajat nostelee kulmiaa? Pieni tieltä poikkeaminenhan ei toki haittaa..:smoking:

Tuohan ei ole tien varressa? En jouda ihte tonne, mutmut tuli vaan mieleen.. :orgmp3:

Tuo löydöskartta päivittyi tällä viikolla Googlen mapsengineen ja sitä myöten en ole varma pääseekö sitä katsomaan ollenkaan ilman "google tunnuksia". Löytyy täältä: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z3bGjLfz1of0.kh36hktbBIbk.

Siihen liittyen RotuVaari huomasi ettei noita uppaa.fi kautta linkitettyjä kuvia saa näkymään tuon mapsin kautta. Lisäksi itse huomasin että nuo sen kautta linkitetyt kuvat on järjettömän isoja, esim. tuo JSK viimeisin kuva on 3264x1836 jonka tuo moottoripyora.orgin sivu vaan pienentää. Raskas ladata mobiiliyhteydellä. Keksisittekö jotain muuta kuvien jakopalvelua käyttöön?

jarim sanoi:
Tuo löydöskartta päivittyi tällä viikolla Googlen mapsengineen ja sitä myöten en ole varma pääseekö sitä katsomaan ollenkaan ilman "google tunnuksia". Löytyy täältä: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z3bGjLfz1of0.kh36hktbBIbk.

Siihen liittyen RotuVaari huomasi ettei noita uppaa.fi kautta linkitettyjä kuvia saa näkymään tuon mapsin kautta. Lisäksi itse huomasin että nuo sen kautta linkitetyt kuvat on järjettömän isoja, esim. tuo JSK viimeisin kuva on 3264x1836 jonka tuo moottoripyora.orgin sivu vaan pienentää. Raskas ladata mobiiliyhteydellä. Keksisittekö jotain muuta kuvien jakopalvelua käyttöön?

Jos kahtoo noita Uppaa.fi kuviani, niin ne on pääsääntöisesti 480x853.. Näin siis korjauksena! :bye: Mutta siellä on myös pari postausta, jossa on Jarim mainitsema koko. Näiden kuvien linkitys ja uppaus hoidettu "matkanpäältä" koemielessä, joten niiden resizing on jäänyt tekemättä.

Kelpaako arvon raatille imgur.com:n kuvat? ks. seuraava kuvaesimerkki (iso reso kylläkin)

imgur:ia eilen testailin ja siinä on kätevä app:kin olemassa mobiililaitteille. Miten olette hoitaneet noi kuvan koon muutokset. Oman luurin minimi kuvakoko on 2048x1152, joten tarvii kuvan muutoksen jokatapauksessa..?

Jahas, RotuVaari rastilla... :)

No JSK:lle; kyllä tuo minulle ainakin kelpaa ja tuon imgur kuvan saa näkymään tuon mapsin kauttakin että ainakin sikäli parempi! :thumbup:

Niin, itse tosiaan uppailen kuvat omalla serverillä olevalle gallery sovellukselle joka muuttaa kuvan automaattisesti sopivan kokoiseksi.

jarim sanoi:
Niin, itse tosiaan uppailen kuvat omalla serverillä olevalle gallery sovellukselle joka muuttaa kuvan automaattisesti sopivan kokoiseksi.

H*ttolainen.. toihan kätevää:WAZAAP:

Onko arvon raadilla eli kuvajahtiiin osallistuvilla muita hyviä, helppokäyttöisiä ja toimivia uppauspalvelimia? Rotuvaari nähtävästi käyttää photopucketia, onko se hjyvä?

JSK sanoi:
H*ttolainen.. toihan kätevää:WAZAAP:

Onko arvon raadilla eli kuvajahtiiin osallistuvilla muita hyviä, helppokäyttöisiä ja toimivia uppauspalvelimia? Rotuvaari nähtävästi käyttää photopucketia, onko se hjyvä?

Toimiihan tuo, mutta en kyllä voi suositella.
Tekee omiaan aina välillä.
Tuohon saa Androidille oman apsin, jolla olen kuvia uppaillut.

Back