• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
NO kappas kehveliä!

Seuraava joka tapauksessa tämmönen:
249.jpg

Jorvin sairaalan pääovi, Espoo

Viimeksi muokattu:
Ko. lasiteos sijaitsee erittäin tunnetun, suuren rakennuksen pääoven edessä! Tämä suuri rakennus ei ole kauppakeskus eikä koulu...

Viimeksi muokattu:
04062012078.jpg

Vielä kerkisin ennen nukkumaan menoa. Go-Zan vinkin alku, erittäin tunnetusta isosta rakennuksesta riitti tällä kertaa ja olin uppaamassa juuri kun huoltokatko tuli: Siis Jorvin sairaala

Aarra sanoi:
Vielä kerkisin ennen nukkumaan menoa. Go-Zan vinkin alku, erittäin tunnetusta isosta rakennuksesta riitti tällä kertaa ja olin uppaamassa juuri kun huoltokatko tuli: Siis Jorvin sairaala

Ööh, eksää oilisi tiennyt tuota ilman vihjettä? Mä meinasin aamulla hakea tuon mutta aattelin että se on kuin tarjottimella sulle.

tonttuj sanoi:
Ööh, eksää oilisi tiennyt tuota ilman vihjettä? Mä meinasin aamulla hakea tuon mutta aattelin että se on kuin tarjottimella sulle.

Kiitti kun maltoit, jännää oli huomata, että yhdistin Jorviin tuon ajoliuskan, en taideteoksen ansiosta!

Aarra sanoi:
Kiitti kun maltoit, jännää oli huomata, että yhdistin Jorviin tuon ajoliuskan, en taideteoksen ansiosta!
Kävitkö siinä alhaalla, missä mä olen mun kuvan ottanu? Siinä oli sen taiteilijan nimikin. (pääsi jo multa unohtumaan!)

Ja seuraavaan kaupunkilaisen mutkatietä

IMG_2163.JPG

Sorry Go-Za ei jahtihumussa taitelijoiden nimiä tule etsittyä...

No voi sun. :D
Alle kilsan päässä himasta, näkee parvekkeelta, tunnistin kuvan heti. Ja hiukset märkinä suihkun jäljiltä, nyt äkkiä fleda kuivaks...!

Back