• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
maali tykkiä ym hv:tä löytyy mut en kyl ny hiffaa mis toi on.jos ajaa hankoon niin polttaako vai onko jäätävän kylmää?
toki jos ajaa ilman hanskoja hankoon ni kylmähän siinä tulee :(

Kahdessa minuutissa ei kerkeä edellisen kuvan paikasta kauhean kauas vaikka ajais 200 km/h

Jos muut ei ehdi niin haen aamulla (enkä vie kun kehä 3 tuntumaan)

Viimeksi muokattu:
Taitaa nystres keritä ennen ku minä...tonttuj saattaa amusella yllättää... Lelupete kertoilee tietäväsä mut luistimet sekottaa kordinaatit ja varpaat..jne. Mistä tuon tietäs vaikka kerkeisinkin.

Suzu-ukko sanoi:
Taitaa nystres keritä ennen ku minä...tonttuj saattaa amusella yllättää... Lelupete kertoilee tietäväsä mut luistimet sekottaa kordinaatit ja varpaat..jne. Mistä tuon tietäs vaikka kerkeisinkin.

Mulla ei mitään haisua kummastakaan kuvasta. Onneks alko loma niin nyt on aikaa suhailla ja kuukkelia näpytellä.
Pitäis vaan ton mopon keula huollattaa kun vuotaa toinen stefa.

Viimeksi muokattu:
Suzu-ukko sanoi:
Taitaa nystres keritä ennen ku minä...tonttuj saattaa amusella yllättää...

Juu, mää suuntaan nyt ihan muualle suomeen ihan kohta enkä jathaile tänään uudellamaalla. Saattaa olla että bongaan kuvan muista lääneistä... riippuu sataako matkalla. Matkalehmä on pakattu.

Huomenta.
kuva-028.jpg

Tää on jotakuinkin täällä
Uus!
kuva-029.jpg

Back