• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tonibergholm sanoi:
Lehtisaaren kärjestä, ennen kaskisaaren siltaa.

Eli siis toi "laituri" on osa Kaskisaaren vanhaa siltaa, joka oli 1-kaistainen. Uusi silta rakennettiin 90-luvulla (?)

Viimeksi muokattu:
IMG_2081.JPG

16052012077.jpg

Tietokoneongelmia

Varmaan olisi hyvä sopia millä aikavälillä uusi kuva pitää laittaa, halusin vain tiedottaa, ettei turhaan päivä mene mopoilun sijaista kuvaa odotellessa.

Lapinlahdentie 2, 00180 Helsinki.
Googeli

Viimeksi muokattu:
KTE: Näinköhän tulit länärillä mua vastaan. :D Olin ratkaisevat 15min myöhässä... Noh, tässä on kiire leffaan jo kohta muutenkin, niin ehkä ihan hyvä, ettei saa avopuolisolta vihaisia ilmeitä, jos olisin seuraavan kuvan teille etsinyt ja oltais myöhästytty leffasta. :D

Tuon voisin hakea, mutta olen kertaalleen laittanut saman rakennuksen (eri suunnalta) rastiksi tänä keväänä. Pitäisikö KTE:n hakea toinen rasti vai käykö joku toinen?

Aarra sanoi:
Tuon voisin hakea, mutta olen kertaalleen laittanut saman rakennuksen (eri suunnalta) rastiksi tänä keväänä. Pitäisikö KTE:n hakea toinen rasti vai käykö joku toinen?

Hae pois ja lätkää uutta kuvaa eetteriin...

Aarra sanoi:

Asia korjattu, uusi kuva ladattu...

Back