• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuolla joskus 15 veenä hengannu muutaman kerran. Helsingin jäätelötehdas on kuulemma avannu taas mutterilla. Jos matkanvarrella kävis noukkii. Lähteeks joku jäätelölle?

7.
2012-04-09-039_1.jpg

Liitetiedostot

• 2012-04-09-039_1.jpg
    2012-04-09-039_1.jpg
    6,2 KB · Katselut: 18
Viimeksi muokattu:
Ei ollut jäässä, mutta hiekkaa hitosti. Kyseessä tietty Siikaranta-opisto. EDIT: Jaa, eipä se kuva enää täällä läppärillä vinossa ollutkaan. Puhelin jotain sekoili.

Heh, oli muuten hyvä, kun sain 110-tieltä Siikarannan suuntaan kääntyessäni perääni kaksi muuta mopoa. Seurasivat pihaan saakka ja siellä sitten kysyin, että oletteko orgista, niin sain: :blink: :blink: Olivat vain seuranneet minua, kun eivät olleet käyneet tuolla aiemmin :grin:

_full.jpg

Viimeksi muokattu:
villho sanoi:
Ei ollut jäässä, mutta hiekkaa hitosti.

Ai sä ajelit "isoja teitä", mä valitsin tuon mutkapätkän Nuuksiontieltä ja sieltä löytyi jäätä! Tosin tiet alkaa varmaan kaikki olemaan sulia nyt kun yölämpötilatkin on plussalla!

Nuuksiossa Siikarantaa etsin minäkin, en vain muistanut paikkaa, vaikka olin siellä käynytkin
IMG2035.JPG

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Ai sä ajelit "isoja teitä", mä valitsin tuon mutkapätkän Nuuksiontieltä ja sieltä löytyi jäätä! Tosin tiet alkaa varmaan kaikki olemaan sulia nyt kun yölämpötilatkin on plussalla!

Mä itse asiassa paluumatkalla ajattelin ajaa tuota kautta, mutta 50 m sen STOP-merkkiristeyksen (Siikajärventien ja Heinästien risteys) jälkeen heitin uukkarin, kun tie näytti olevan niin paskassa kunnossa. Tulin takaisin 110:aa ja Ämmässuon jälkeen motarille.

Back