• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älkää editoiko vanhoihin viesteihin sekaan kuvia, kuva aina uutena viestinä mielellään, vai mitä? Ettei käy niin kuin tuossa yhdessä ilmeisesti kävi, kun Cebari haki ensin kuvan, se näkyi "muka" myöhemmin kun Akiva ilmeisesti editoi oman kuvansa vanhaan viestiinsä?
Ja samaten, uuden kuvakohteen voisi aina kaiketi laittaa uutena viestinä? Koska minä en ainakaan selaile editointeja, sitä vaan tulee tsekattua kännykällä tien päällä että onko tullut uusia viestejä ketjuun. Muista en tiedä...

240520122575.jpg

**Espoossa Piispantilantiellä** Kuitinmäen nurkilla.

tonttuj sanoi:

Akiva sanoi:
Mukavien mutkien päässä. :)

kuva-011.jpg

tonttuj sanoi:
Älkää editoiko vanhoihin viesteihin sekaan kuvia, kuva aina uutena viestinä mielellään, vai mitä? Ettei käy niin kuin tuossa yhdessä ilmeisesti kävi, kun Cebari haki ensin kuvan, se näkyi "muka" myöhemmin kun Akiva ilmeisesti editoi oman kuvansa vanhaan viestiinsä?
Ja samaten, uuden kuvakohteen voisi aina kaiketi laittaa uutena viestinä? Koska minä en ainakaan selaile editointeja, sitä vaan tulee tsekattua kännykällä tien päällä että onko tullut uusia viestejä ketjuun. Muista en tiedä...

No hemmetti, toi selittää kai sitten noi ylemmät.
Mä ihmettelin että miten helkutissa tonne voi ajaa muutamassa minuutissa?
Akiva on sitten ensin laittanut viestin ja myöhemmin asettanut kuvan siihen.

troni sanoi:
No hemmetti, toi selittää kai sitten noi ylemmät.
Mä ihmettelin että miten helkutissa tonne voi ajaa muutamassa minuutissa?
Akiva on sitten ensin laittanut viestin ja myöhemmin asettanut kuvan siihen.

Juu, olin kyllä tuossa 10-15 minuuttia paikallani sadetta pidättelemessä, eikä siihen silloin kyllä kukaan kurvannut.

juu,kannatan myös että ei editoida mitään.olisin voinut aamusta hakea tontun tonttu mestan mut kun luin aamulla unen pöpperössä niin luulin että se oli jo haettu,hiffar ni?

HondaCebari sanoi:
juu,kannatan myös että ei editoida mitään.olisin voinut aamusta hakea tontun tonttu mestan mut kun luin aamulla unen pöpperössä niin luulin että se oli jo haettu,hiffar ni?

Jep jep ja sorry.

Riittääkö että löytää saman näköisen paikan vai pitääkö löytää prikulleen sama?

Mietin just että oisko se yhen kentän likellä... Harmi kun ei pysty lähtee tarkastamaan...

No mä arvaan että tämä on tien 1224 varrelta... Siitä ainakin löytyy hyvin samannäköinen pelto. En viitti lähtee hakemaan jos se ei sitten olekaan...

Go-Za sanoi:
No mä arvaan että tämä on tien 1224 varrelta... Siitä ainakin löytyy hyvin samannäköinen pelto. En viitti lähtee hakemaan jos se ei sitten olekaan...

Noni samaa aattelin..

Back