• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
panu.. sanoi:
Häh!!? Siis muutama minuutti ja mun rasti löydetty.. ettei vaan supoilla. :)

Satun asuun masalassa joten vilkasu sun kuvasta ulos ja kiireellä kohti kuvaa ettei veli G kerkee :p

panu.. sanoi:
Häh!!? Siis muutama minuutti ja mun rasti löydetty.. ettei vaan supoilla. :)

Hää asunee hollilla, määkin olin päivällä tuossa likellä Kaivokujalla.

img3520624.jpg

15.
InTPw.jpg

Kaisankoti, seuraava tulee vasta klo 13 jälkeen...

Viimeksi muokattu:
pienien teknisten vaikeuksien jälkeen.
161.jpg

Vihdin K Supermarket
Ei suostunu kuva menemään nettiin tuolla reissun aikana. Ja just se kuva mikä piti laittaa se epäonnistui eli tuli aivan epäselvä kuva!

Viimeksi muokattu:
Aarra sanoi:

Tonttuj meinaa että Suzu-ukko kun oli itse asiassa mukana tuossa letkassa jos sunnuntaina eli periaatteessa
kuvassa mukana niin että siinä ois jotain vilunkia...

Go-Za sanoi:
Tonttuj meinaa että Suzu-ukko kun oli itse asiassa mukana tuossa letkassa jos sunnuntaina eli periaatteessa
kuvassa mukana niin että siinä ois jotain vilunkia...

Oli se vilunkia, mitäs jos Z-man ja Tomba hakisivat toistensa kuvat?
Viime vuonna oli tiukka linja että kun ajeltiin kimpassa kuvajahtipaikalle uudelle kuvalle, kaikilla oli kirkkaana mielessä että kukaan porukasta ei hae kuvaa ihan moraalisyistä.
Menisi uskottavuus ja luotettavuus koko touhulta.
Kun kuva seisoo päivän tai useita päiviä, suoria vihjeitä toki voi heittää kelle tahansa mutta kuvapaikalla olevat eivät koskaan hakeneet kuvaa.
Viime vuonna siitä vilungista väännettiin niin paljon että oletin että se olisi kaikille itsestään selvä juttu.

Back