• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
_small.jpg

klaukkalan keskusta

Suzu-ukko sanoi:
Hissit liikkuu mutta ei yhtään snoukkajaa paikalla :dunno:

Kauniaisen pujottelurinne. Petaksentie 10

Mun mielestä tuo sun linkkis on vähän väärässä paikassa? Eihän kuva ollut Petaksentieltä vaan Vanhalta Turuntieltä?

tonttuj sanoi:
Mun mielestä tuo sun linkkis on vähän väärässä paikassa? Eihän kuva ollut Petaksentieltä vaan Vanhalta Turuntieltä?

Niimpäs muuten taitaa olla. Pitää laitella oikein kun pääsen "oikean" koneen ääreen.

Suzu-ukko sanoi:
Niimpäs muuten taitaa olla. Pitää laitella oikein kun pääsen "oikean" koneen ääreen.

No onko tuota edellistä kukaan hakemassa? Vai käynkö noukkimassa pois kuljeksimasta?

-t-

Noniin,

Bembölen "Burger Grill"

kuva2r.jpg

ja uutta:

kuvae.jpg

-tuomas-

Edit: korjattu linkit toimiviksi/ Go-Za

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tonttuj sanoi:

Se on mun korjaama linkki ja osoite, Suzu-Ukko oli kirjottanu siihen vain että Kauniaistentie 10... sellasta ei löydy.

Viimeksi muokattu:
Back