Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2026

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
IMG_4287.jpeg


 
Itekin vähän niin kuin eksyin tuonne kun ajelin randomisti katsomaan mihin tiet johtaa.
 
Liekkö sen verran pakanallista porukkaa kun kukaan ei hae tuota pirunkarkoitus yksikköä? Mä oon sellanen pakana kyl ite että ei mitään hajua missä tuo voisi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Liekkö sen verran pakanallista porukkaa kun kukaan ei hae tuota pirunkarkoitus yksikköä? Mä oon sellanen pakana kyl ite että ei mitään hajua missä tuo voisi olla.
Mä tiedän tän kyllä... Maanantaina voisin hakee jos ei kukaan muu kerkee.
 
Back
Ylös