• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2020

Kansipahvi sanoi:
Myönnän myös että en ole omia hakuja merkannut [emoji16]

Täältä nousee myös käsi virheen merkiksi.

Tämä on ollut jokaisena vuonna, milloin itse olen ollut mukana vähän haasteena, kun aina ei ehdi koneen ääreen laittamaan, ja itse en ainakaan kännykällä tykkää sitä täppää liikutella.

Eikä kosketa vaan tätä aluetta, vaan myös noita muitakin.

Jos ei itse ehdi/osaa merkata niin hyvänä ensiapuna voisi olla että kirjoittaa jonkun paikkatiedon kuten esimerkiksi katuosoitteen tai vastaavan siihen vanhan rastin kuvan yhteyteen että joku muu voi rastin merkata kartalle. Itse olen ainakin pyrkinyt tätä tekemään.

Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2020

Nelli sanoi:
Jos ei itse ehdi/osaa merkata niin hyvänä ensiapuna voisi olla että kirjoittaa jonkun paikkatiedon kuten esimerkiksi katuosoitteen tai vastaavan siihen vanhan rastin kuvan yhteyteen että joku muu voi rastin merkata kartalle. Itse olen ainakin pyrkinyt tätä tekemään.
Tämmöttis itsekin pyrkinyt tekemään. Aiempina vuosina, kun tuota karttaa päivitteli, niin sai välillä hakemalla hakea noita kohteita, kun ei böndellä kasvanut kaikkia Espoon ja Kirkkonummen paikkoja tiedä.

Alhonniituntie 1, Nurmijärvi

lqCG5iQ.jpg

Uutta hieman myöhemmin.

Back