• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
imageff14e.jpg

Raaseporissa jossain hiekkatiellä

image97f1a.jpg

Siitä uutta

Huom: Ajoin tonne vanhasta tottumuksesta, en oo varma onko siinä itseasissa 30m aikasemmin kielto. Tuli näin jälkikäteen mieleen. Mut toi spotti näkyy kauempaakin jos ei haluu just tohon ajaa.

Ootettinkin kuvaa, oltiin näkevinämme sut motarilla vastaan ajelemassa kun autoiltiin kotiin päin. :jpstyle::jpstyle:

Haloo jahtaamaan !? :bye: Ei tää nyt ainakaan vaikea voi olla kun tekstiä näkyy ja huom väliaika edellisestä? :jpstyle::jpstyle:

Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2016

Oisko jotain vinkkiä? Inkoon kalasatamaa haettu, mutta ei mun tuloksilla löytynyt tommosta paikkaa. :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Go-Za sanoi:
Mutta et käyny paikan päällä??

Täällä mä oon Googlen tuloksien perusteella olevassa paikassa, mutta ei tää oikee oo. :)

Voisitko käydä näyttämässä?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2016

Joku vinkki olis kyllä hyvä näin viikon paikallaolon jälkeen. Ei tosiaan ole Inkoon kalasatama jollei kaksikko ole käyttänyt Suzukeja portinmurtajina...

Juu, aika varma olen minäkin että sieltä kalasatamantien päästä on kuva!

Back