• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2h3srqp.jpg

No voi V.. ja väärinpäin, kyllä oon käsi! Kääntäkää kone ja kattokaa, täytyy harjotella uudestaan joskus :rant:

E; kuvapilvi tuntus olevan muuten ok mutta en tuota tajua miten onnistuin noin :grin:

Go-Za sanoi:
Ne on ihan nurinpäin!

No älä! :grin::grin::grin:

E: aika jännä juttu, mun puhelimella ne näkyy oikein päin ja läppärillä väärinpäin. Ja koitin korjata jälkimmäistä kuvaa mutta sama tilanne. Pitääpä harjoitella lisää.:blink:

Jack sanoi:
No voi V.. ja väärinpäin, kyllä oon käsi! Kääntäkää kone ja kattokaa, täytyy harjotella uudestaan joskus :rant:

E; kuvapilvi tuntus olevan muuten ok mutta en tuota tajua miten onnistuin noin :grin:

Menin koneen taakse seisomaan pää alaspäin :thumbup::grin:

kuvatus.fi on niinku uppaa oli, eli toimii sekin

Ja sitten; tässä ketjussa on tavattu laittaa uus eri viestinä - kiitos ei samaan, on silleen selkeempää :peukutpystyyn::bye:

Jack sanoi:
No älä! :grin::grin::grin:

E: aika jännä juttu, mun puhelimella ne näkyy oikein päin ja läppärillä väärinpäin. Ja koitin korjata jälkimmäistä kuvaa mutta sama tilanne. Pitääpä harjoitella lisää.:blink:

Kun avaa kuvan selaimessa uudessa tabissa, niin mulla ainakin näkyy oikein päin????:blink:

Back