• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

Jack sanoi:
Valaiskaas mua vähän tässä hommassa, merkkaako joku karttaan löydetyt vai pitääkö tehdä itse jotain ? Onko jotain muuta mitä pitää tehdä ?

Go-Zan tekstiin lisäisin vielä et mielellään laittaa vielä haetun kuvan osoitteen, jos viejä ei sitä ole ehtiny laittamaan sitten ku ite ehtii. t. Yks kartanpäivittäjä böndeltä

Woozie sanoi:
Go-Zan tekstiin lisäisin vielä et mielellään laittaa vielä haetun kuvan osoitteen, jos viejä ei sitä ole ehtiny laittamaan sitten ku ite ehtii. t. Yks kartanpäivittäjä böndeltä

Joo toi mulla unohtukin.

OwhV4Da.jpg

Ennätimpäs. Oravannahkatorilla.

Go-Za sanoi:
Kukaan ei tule sinua hirttämään jos ei omaansa laita. Se on täysin vapaaehtoista ja silleen. Joku sitä aina päivittelee kummiski sitten kun on tarpeeksi tylsää kotona!

Tai töissä. :)- Lisäsin kartalle muutamat viimeisimmät...

Uutta.
4wSSZDi.jpg

Velskolantie 1, Espoo
Se olikin mahdollisesti vika tältä vuodelta. Just kun pääs hyvään alkuun niin pitää lopettaa :sad3:
Ellei tule samanlaisia kelejä loppukuusta kuin nyt on...

Jep, XR oli kymppitonnin huollossa ja äRRän sain tilalle... pirun matala toi uus R!

Back