• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hep
4tGN1nBl.jpg

Tenhola

Viimeksi muokattu:
Laitan vinkin koska näyttää siltä että pyörät häviää katukuvasta tulevalla viikolla. Tänään vielä ajopäivä!
Tämä löytyy 11km pitkän päättyvän asfalttitien päästä.

pxu sanoi:
Nyt ehkä kandee kelien takia jo harkita minne rastin vie...
Mitkä paikat olis niinku "kiellettyjä"? Totta toki että aika pieni porukka on pyörittäny tätä viimeiset viikot, että sen puolesta voi vähän miettiä.

Go-Za sanoi:
Mitkä paikat olis niinku "kiellettyjä"? Totta toki että aika pieni porukka on pyörittäny tätä viimeiset viikot, että sen puolesta voi vähän miettiä.
Joojoo. Jos haluat ehdoin tahdoin viedä johonkin alueen rajoille tai kymmenen kilsan metsätien päähän paikkaan jossa näkyy rakennus jossa ei lue mitään niin säännöthän sallivat sen. (Tai no: rajoilla mennään sen puolesta että onko mahdollisimman monella mahdollisuus tunnistaa sitä... )
Varmaan jopa sinä ymmärrät mitä oikeasti tarkoitin... :thumbup:

Ja sama se mulle on jos se rasti jää johonkin seisomaan. :dunno:

Ei kun mä nimenomaan olen samaa mieltä että vois mielummin pyöriä tässä Espoo-Kirkkonummi-Siuntio-Inkoo-Lohja-Vihti-Nurmijärvi akselilla! Mutta samalla mietin että pitäisikö jotkut ihan nimetä "kielletyiksi paikoiksi".... siis noin niinkuin vitsinä!

Esitän toivomuksena, että jahtirastit olisivat mahdollisimman usein Kehä III:n ulkopuolella, sillä taajamissa ajelu ei ole mitenkään sykähdyttävää - päinvastoin. Tähän aikaan vuodesta kun kaksijalkaisia maisemiakaan ei liiemmälti ole ihaltavana. :;):

Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

DizzySpell sanoi:
Terveisiä Lohjan sairaalalta...:rant::rant:

Mennään sit v#%#$ kotiin :grin:
Nyt oli paha! Luulin aluksi, että olet Lohjan sairaalassa asiakkaana. Onneksi oli oma hätäinen päätelmä, kun sähän sanoit sairaalalta etkä sairaalasta :grin:

Sry offtopic

Back