• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pxu sanoi:
Onnea Gozalle uudesta pyörästä! Takalaukkujen väriä ei kai saanu valita. :dunno:
Niissä on sulla beautyboxi, fööni ja kukallinen suihkumyssy kivasti mukana aina?
Anteeks OT, ihan pakko. :p :)-

OI-jo-joi-joi :D.

Nyt sattus Maikkölia mun;... tai.... no, jalkoväliin kuiteski :grin:.

Nythän on muotia laittaa huulipunaa, pukeutua mekkoon jne jne?
Olen siis muodin huipulla (lähes?)

Go-Za sanoi:
JDKcCEY.jpg

Kumpaan takalaukkuun haluat ahtautua?? Ilmaseks saat koittaa, mutta jos laukku menee rikki niin sun pitää järkätä mulle uus ennen reissua (joka alkaa 2:n viikon päästä!)
Meinasin lähinnä tota museoo vai mikä lie mut voin mä yrittä laukkuun mennä.

Luukin kartano. Miten voi olla noin pieni kuva.

Liitetiedostot

• 14341352272502054947453.jpg
    14341352272502054947453.jpg
    97,8 KB · Katselut: 33
Ju55i sanoi:
........Miten voi olla noin pieni kuva.

Noita foorumille ladattuja (pieniä) kuvia parempi vaihtoehto vois olla se että käyttää kuvan uppaa.fi -palvelussa eli hakee sieltä sen img-tägin (siitä nuo valmiiksi isompana näkyvät)

Siis: mene osoitteeseen uppaa.fi, valitse juuri ottamasi kuva, odota että se latautuu,
ja valitse sitten tägille muoto "bcc-upotus" ja kopioi ruudusta ritiramssu tänne ketjuun. (alkaa ja päättyy jne)

PS. hyvä hyvä lisää jahtaajia vaan, ei se mitään vaikka vähän myöhästellään! :bye: (kuten tuolta qeanun viime rastilta 2+2 jahtaajaa...)
PPS. tai voishan lainata näin muistinvaraisesti taannoista myöhästymisestä pettynyttä jahtaajaa: "turhaan puin kamat päälle, meni bensaa hukkaan ja renkaatkin kului" :p

Edellisen kuvan kohdalla oli huomattavia latausongelmia, puhelin kaipaa resettiä. Kiitos latausvinkeistä :)

Seuraava on oodi kaikille niille, jotka pääsevät nimeämään teitä.

20150613_202523214a7d.jpg

Back