• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sumu estää hyvin kuvaamista, mutta uutta

image3aeeb.jpg

imagedbd46.jpg

Mä arvasin ihan ekalla... eli tarkistin arvaukseni google mapsin street viewistä.

Ja uusi kohde:

_smaller.jpg

Tuli aika tumma kuva kun ehti tulla hämärä, toivottavasti kelpaa tunnistukseen.

Pitäiskö tehdä siten, että jollei kukaan keksi mistä rakennuksesta on kysymys huomisen päivän kuluessa, otan samasta paikasta uuden kuvan valoisalla ja vähän eri suunnasta.

Piätisikö tehdä niin, että annat vihjeen vasta viikon päästä ja uuden kuvan vasta kahden viikon päästä?

troni sanoi:
Piätisikö tehdä niin, että annat vihjeen vasta viikon päästä ja uuden kuvan vasta kahden viikon päästä?

Olisitko ollut innolla troni hakemassa ensimmäistä kuvaasi tähän jahtiin? :boring:

Vaikken sattumalta ole itse lähdössä tuota kuvaa hakemaan koska olen vähän kaukana, kommentoin yleisesti; mielestäni tänään voisi antaa vinkin, vaikka sanallisen?

Jottei kenenkään paineet kasvaisi liian korkeiksi, laitetaan sitten vihjeitä samoin tein. :orgmp2:

Talon takana kulkee "musta"joki ja naapurista kuuluu kauaskantoista kellon kilkatusta lauantai-iltaisin sekä sunnuntaiaamuisin. :;):

pxu sanoi:
Olisitko ollut innolla troni hakemassa ensimmäistä kuvaasi tähän jahtiin? :boring:

Vaikken sattumalta ole itse lähdössä tuota kuvaa hakemaan koska olen vähän kaukana, kommentoin yleisesti; mielestäni tänään voisi antaa vinkin, vaikka sanallisen?

Tarkoitin tyhmällä kysymykselläni vastata tyhmään kysymykseen, jotta ajatus olisi juuri tarkoittamasi.
Ja paikka on kyllä tiedossa, ajoimme lauantaiaamuna Tumpin ja Tontun kanssa aika aikaiseen paikan läpi...

Back