• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta:

_small.jpg

Ja aikavälistä on turha arvailla mitään...en saanut tien päällä upattua, joten tämä tehty kotoa...ja silti kesti!!

Evitskog, Kirkkonummi

Myöhästykö Aarra kirppis Tuikulta? :)
Ihan kun oisin nähnyt huudeilla kun siinä autolla ajelin. :grin:

Myöhästyin joo. Ennustan tulevasta kesästä rajua kuvajandin osalta. En ole aiemmin ennen maaliskuun puoliväliä joutunut toteamaan muiden ennättäneen ennen. Miten kesäkuussa mahtaa käydä? :orgmp:

pxu sanoi:
Myöhästykö Aarra kirppis Tuikulta? :)
Ihan kun oisin nähnyt huudeilla kun siinä autolla ajelin. :grin:

Missäs pxu:n pyörä? Olin saletti viime kauden perusteella että olisit ekoilla rasteilla mukana...? (Ja Dizzy myös...)

Kaitsuli sanoi:
Missäs pxu:n pyörä? Olin saletti viime kauden perusteella että olisit ekoilla rasteilla mukana...? (Ja Dizzy myös...)

Tarkempisilmäinen olis huomannut kuvasta, että mä olin jahtiaddun mukana sen ekalla rastilla. :p
Mutta kyllä mäkin ihan lähiviikkoina haen pyöräni talvisäilöstä ja lähden jahtiin vuorollani! :cruising: :bye:

Ja uuttaa:
_small.jpg

Kuten..eilen...aikaero ei kuvaa mitään...puhelin sönder...ainoastaan WLAN toimii.

Aaargh. Tuon voisi käydä vaikka ruokkiksella, mutta sekin on jo käytetty, Aamulla Leppävaaran paloaseman ohi kehä ykköstä pitkin, olisin vain valinnut reitin toisin :O. Nyt pitkiä päiviä töissä, mutta onhan kuvien vaihtuminen hyvässä vauhdissa. :cruising:

Teknisten ongelmien jälkeen. Joko näkyis.

Kyllähän se näkyy mutta aikas isona. Nappaan tuosta jostain vierestä helpon nakin että tänään ja huomenna vielä kerkeää jahti pyöriä :)

7886032C-1C1E-4427-AA87-9F1902D53FB4_zpsqrcz0gre.jpg

Olisko osoite ollu kuninkaankartanontie 31

Back