• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No jos jengi pyytää vihjeitä, minä ainakaan en pihtaile niissä.

No kyllä multa menee maku jos sateisen vuorokauden aikana ja heti lauantaiaamusta ei ole kukaan hakenut niin osoite on ruudussa. Ja kun kyse on rautatiestä niin toi kylän kertominen jo kertoo sijainnin. = osoite.

Jos ei ton vertaa jaksa/osaa googlata/päätellä loogisesti niin joo, okei, ehkä semmoiselle pitää sitten kertoa osoite. :dunno:

Olin aatellu hakea, mutta olkaa hyvä, herrat. On mulla muutakin onneks. :right: :jpstyle:

Ite jahtailen puhtaasti kännykän varassa ja en halua istuttaa muita hakkaamassa tietokonetta, tuon löytää ajamalla kun ajelee kyseistä kylää läpi.

Toiset ei ajele jatkuvasti vaan istuu tietokoneen ääressäkin joskus. Ei kestä kauaakaan tarkistaa googlemapsista paikkaa jonka on ensin mielessään päätellyt. (varsinkin kun vinkkinä on joku niinkin kiinteä asia kuin rautatie) Sen voi muuten myös tehdä kännykällä.

Toki - jos tarkoitus on kerätä paljon jahtipisteitä ja jahtikilometrejä, niin niitähän kertyy helpommin jos joku hakee pian rastin - pääsee itse hakemaan seuraavaa, ymmärrän.

Meitä on moneksi, kaikki ei voi olla samaa mieltä, eikä kaikki harrasta moottoripyöräilyä tai kuvajahtaamista samalla lailla. :bye:

Jep, meikä tykkää körötellä, kelistä riippumatta, joskus löytyy heti, joskus ajelen monta tuntia tai monta päivääkin harhaan.
Pisteitä en osaa laskea eikä kiinnostakaan mikään kilpailu, muut varmaan hoitelee sellaiset hommelit omasta mielenkiinnostaan.

Jos olen molempien kanssa jossain mielessä samaa mieltä, niin ilmeisesti minua vaivaa jonkinasteinen skitsofrenia :blink::kääk::blink:?? Onkos sellainen vaarallistakin?

P.S. Niin...ei kai tässä ole oikeaa tai väärää tapaa. Itsekin boikotoin jossain vaiheessa vinkattuja ja paikkoja joihin kukaan ei "normaalisti" pyörällä eksy... Mutta what the f**k...kaikille jotain.

Ei tässä muutama tunti sitten ollut vasta kuin Go-Zan viesti uutena, itse kuvan eilen illalla paikallistaneena sen lähden tuossa jossainvaiheessa nappaamaan, ellei joku kerkeä ensin :)

_small.jpg

pxu sanoi:
Hyvä että muistan sen käskyn olla välittämättä sun kommenteista. :p
En yleensä ymmärrä niitä ollenkaan. Ei tääkään esim. ole yhtään paha.
Joo mäkin tajusin iltapäivällä Nurmijärvellä kökkiessäni että tää kuva on varmaan Rajamäeltä...

Back