• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
_small.jpg

Varma-yhtiöt, Salmisaarenranta.

Seuraavaksi vähän taidekuvaa. Uskoisin että tunnistettava, mutta tarvittaessa laitan lisäkuvia paikalta.

_small.jpg

Panukin vielä näköjään jahtailee, laitoin Varman ihan täkyksi ja se osui :jippikaijee:

tonttuj sanoi:
Panukin vielä näköjään jahtailee
Vastahan minä olen jahtailun aloittanut. :) Mahdatko sekoittaa johonkin kaimaani, tuo Varman kuva oli nimittäin eka tähän "oman alueeni" jahtiin laittamani enkä muihinkaan jahteihin ole toistaiseksi laittanut kuin pari kuvaa Kanta-Hämeeseen ja nekin ihan nyt viime aikoina.

Pande_K sanoi:
Vastahan minä olen jahtailun aloittanut. :) Mahdatko sekoittaa johonkin kaimaani, tuo Varman kuva oli nimittäin eka tähän "oman alueeni" jahtiin laittamani enkä muihinkaan jahteihin ole toistaiseksi laittanut kuin pari kuvaa Kanta-Hämeeseen ja nekin ihan nyt viime aikoina.

Voip olla, luulin että Panu on vaihtanut nickiään, asuu meinaa tuossa hollilla.

Oliko se raja kolmostie/mannerheimintie? Mistähän mä löysin vielä joskus läntisen jahdin karttalinkin kuvineen, vai kuvittelinko vaan? Ekassa viestissä ois sille hyvä paikka.

edit. silmä käteen ja siellähän se juuri olikin :D

Tirri sanoi:
Eipä tuolloin yöllä käynyt mielessä että Idän puolelle menisi :doh:
Olisit voinu aivan hyvin pitää sun noudetun kuvan ja käydä nyt aamulla nappasemassa "joku" kuva lännen puolella...

Joo en viittiny yöllä alkaa nousta ja kaivaa pädiä esille et saisin huomautettua asiasta, tolla lumialla kun ei sellasenaan tänne voi kirjoitella. Ja kuten go-za sanoi olisit räpsässy vaan jonkun kuvan, kohta lähtee kuitenkin muutama jahtaaja liikkeelle kun on tourinki päivä.

Onko mitään käryä missä #nro:ssa ollaan menossa? Ja lisätäänkö karttaan tehtävänantokuva vai hakukuva, ja hakija merkitään? No, odottelen tässä tuolini reunalla, koska saan täpätä joko hakemani tai antamani kohteen ja kenen nimellä. Jännäkakka

Ei siitä tarvii välittää! Sieltä puuttuu kuitenkin lähes kaikki toukokuun ja syyskuun välissä haetut rastit!

Tottapa tuokin. En osannut kuvaa lisätä karttaan, mutta kokeilin täpätä sen vesitornin silti.

edit. osasin sittenkin laittaa ne html-tägit.

Viimeksi muokattu:
Mä en edes tiedä, miten tuonne voi kännykällä tai iPadilla lisäillä mitään.

Lähden hakemaan uutta kodetta paremmalla menestyksellä.

Muoks Loihen kuva haettu uudelleen, passaan

Viimeksi muokattu:
Weeble sanoi:
tolla lumialla kun ei sellasenaan tänne voi kirjoitella.

Sori offtopic, mutta voi. Kaikki omatkin jahtijutut on tien päältä tapatalk tai board express appsista kirjoitettu ja kuvat liitetty imgur uploaderilla.

Back