• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
0QDJt5P.jpg

Uutta

...tä? Ja sittejustkumä.... ni eiku BETONIRENKAITA.... Taas!? :dunno::no:

......hjäälp ? Voisko joku hakee ton ja laittaa jonku minkä ihmisetkin tietää? :jpstyle:

Hah!:WAZAAP: Google mapsistä ei ollut mitään apua mutta Bingmapsin ilmakuvassa näkyi tasainen hiekka-alue juvanmalmin perukoilla...:jpstyle:
0jLc5irl.jpg

Tuossa

Viimeksi muokattu:
Oih...on niin hienoa olla 'melkein julkkiksen sukulainen' ...siis samassa kuvajahdissa tuon D.Spellingin kanssa...
...joka on siis tiettävästi Aaron Spellingin serkku. Ja Dizzy Gillespien velipuoli.

Ajelenkin läntisen uudenmaan ihania mutkateitä hyräellen: "What a wonderful world"
:orgmp::jpstyle:

pxu sanoi:
Oih...on niin hienoa olla 'melkein julkkiksen sukulainen' ...siis samassa kuvajahdissa tuon D.Spellingin kanssa...
...joka on siis tiettävästi Aaron Spellingin serkku. Ja Dizzy Gillespien velipuoli.

Ajelenkin läntisen uudenmaan ihania mutkateitä hyräellen: "What a wonderful world"
pxu on lakastunu????:rakastunut:

pxu sanoi:

Go-Za sanoi:
pxu on lakastunu????:rakastunut:

Tai sokrut sekaisin? Ku tietäisi missä se menee niin vois ensiavuksi tarjota leivoksen...:)-

Heh juu mä olen niin helppo! :polonen: Siis vähään onnellinen... Uudet renkaatkin.
Kypärän sisällä meni jo niin hauskaks että katsoin parhaaks pitää tauon...::grin:
Olihan se karjalanpiirakka laiha lohtu ...leivoksia taida mistään saada enää...
Lohjan suunnallahan minä. J:cruising:

Edit:
....tonttu tiedäntiedän ja niinkumä koitan jahdata - ei pelkästään rasteja, vaan ... mut ei.
Itse joutuu ostaa karjalanpiirakoitavaan ja laulelemaanlohdukseen. :itkupilli: :;):

Back