• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mäkin epäilin. Mutta emäntä sano et tää on tosi helppo. Ettäs tiiätte!!
Se on asema ;)

Kävi myös kämmi kun en tiennyt että yksi rasti on ollut ihan ton vieressä juhannuksenaikona jo ;)

Viimeksi muokattu:
DSC_0005.jpg

_MG_0174.jpg

Grundsjö asema

Viimeksi muokattu:
Ajoin kaikki Pohjan, Kurun ja Fisunkin tiet läpi, ei löytynyt.
Joku muu saa jatkaa.

Veikkaisin golf-kenttää tai laskettelukeskusta...
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express

Sen verran rajataan että se on taajamassa, tai noin niinku kylttien puolesta vaikka aika korpea tää koko seutu onkin :)

Luulen että DS laittaa kohta kuvan!
Tai niin on ainakin käynyt joka kerta tänä vuonna kun olen lähestynytkään rastia. :-)
Ei se Billnäsissä näkynyt...enkä tiedä missä ent Pohjan rajat kulkee joten jätän etsimättä enempi.

Te etitte liian kaukaa Hanko-Hyvinkäästä. 100m hanko hyvinkäältä ku kääntyy taajamaan. Älkää takertuko siihen että tossa lukee "Pohja".

Mä jo luulin, et joku olis hakenut tän, kun vastaan tuli pari orggimoroa.

Kuvatekstissä vinkki

Aki.L sanoi:
Sen verran rajataan että se on taajamassa, tai noin niinku kylttien puolesta vaikka aika korpea tää koko seutu onkin :)

WDW sanoi:
Te etitte liian kaukaa Hanko-Hyvinkäästä. 100m hanko hyvinkäältä ku kääntyy taajamaan. Älkää takertuko siihen että tossa lukee "Pohja".

No voi vittu sentään, vihje oli että kuvateksti "Pohja Pojo" on se avain ja siellä taajamassa.

Se on tietysti siinä samassa kompleksissa missä on monta noita tauluja karjaalla.

tonttuj sanoi:
No voi vittu sentään, vihje oli että kuvateksti "Pohja Pojo" on se avain ja siellä taajamassa.

Ja ensimmäinen vihje oli, "kaikki ei ole siellä missä luulisi" :blink:

Tuon viimeisimmän aseman laittajalle/hakijalle toive, että laittaisitte tarkan paikan. Päivittelin tuota Länsi-Uudenmaan karttaa Juhannuksen osalta, mutta tuota en uskaltanut laittaa kun en ollut paikasta varma.

Niin just, ekasta vihjeestä minusta piti saada se käsitys, että se just EI ole "Pohjan" keskustassa/kirkolla...
Siks aattelin että jossain kylillä, kun ent. Pohjan kunnan pikkukyliä l. taajamia on siellä täällä.
Mitäs tosta - vaihteluks hyvä vaikeempi rasti välillä, eikä niitä tienviittoja tai firmoja.
Jos sen nyt joku löytäis :)

Aarra sanoi:
Ja ensimmäinen vihje oli, "kaikki ei ole siellä missä luulisi" :blink:

Jos minä huomaisin että Karjaalta on Tuusulassa hakemassa laittamaani kuvakohdetta joku tai joitakin ja ruikuttaa vihjettä, laittaisin kyllä sellaisen vihjeen että löytyy varmasti ulkopaikkakuntalaiselle.

pxu sanoi:
Niin just, ekasta vihjeestä minusta piti saada se käsitys, että se just EI ole "Pohjan" keskustassa/kirkolla...
Siks aattelin että jossain kylillä, kun ent. Pohjan kunnan pikkukyliä l. taajamia on siellä täällä.
Mitäs tosta - vaihteluks hyvä vaikeempi rasti välillä, eikä niitä tienviittoja tai firmoja.
Jos sen nyt joku löytäis :)

Kyllä mää nyt tiedän aivan varmasti missä tuo on, olen litkutellut kahvia tuon juurella joskus.
Mutta juu, vihjeet oli kyllä aivan perseestä.

Back