Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:Pitää varmaan lähteä ajelemaan pussin perässä, ei toi muuten aukea muistissa mitenkään.

tonttuj sanoi:Ajeltiin tota Kökkeliä läpi, ei iskenyt. Nytsyömään.
Hesekiel sanoi:Poikkeaa muutaman sadan metrin päässä eräästä huoltamosta lyhyelle pikkutielle![]()
Aarra sanoi:Minäkin olin laittanut Tomppaan HSL:n linjakartan mahdollisimman tarkasti ja tuo oli "sivupolulla", nyt jälkikäteen tarkistettuna HSL:n kartta oikeassa, ja minun asettamani reitti oikaisi hiukan -eli ratkaisevasti. Kiva reitti ko. bussilla![]()
Mut ajattelinkin että kyseinen mesta vois olla ok jahtitonttuj sanoi:No mulla ei ollut hajuakaan missä koko linja menee, Kökkelistä tiesin sen lähtevän ja sieltä seikkailin pysäkkien perusteella Kivenlahteen asti, ja nyt kun Höselön karttaa kattelin, kaikki meni muuten reittiä pitkin paitti toi Järvikylä.
Ihmettelinkin hetken Kökkelissä ja Haukilahdessa että voikos tämä ajaa näin pahasti itteään ristiin, mutta ajoi se näköjään.

katsele rauhassa viestejä jokunen sivu taaksepäin niin siellä esim liinua opetettu myösTeemu 79 sanoi:Kerranki olis paikks jonka tiedän..mutta en osaa lisäillä tänne sitä![]()
Teemu 79 sanoi:Kerranki olis paikks jonka tiedän..mutta en osaa lisäillä tänne sitä![]()