• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wk6PEqV.jpg

Antiaksentie, Karkkila

Viimeksi muokattu:
Töistä lähtö klo. 15 paikkeilla ja ajan tuota kautta ellei joku ehdi ennen mua.
Jos vaikka saisin kuvajahdit aloitettua omalta osaltani. :)

Kaitsuli sanoi:
Töistä lähtö klo. 15 paikkeilla ja ajan tuota kautta ellei joku ehdi ennen mua.
Jos vaikka saisin kuvajahdit aloitettua omalta osaltani. :)
Missä käyt töissä? Saksassa?

Mielellään annettaisiin uudelle tulokkaalle tilaisuus ottaa ensikuvansa, mutta kohta pitää ketjun jatkua, varsinkin kun rasti oli helppo :dunno:

Sorry kaikille, pientä sössimistä.
Kävin ottamassa kuvan ja uuden rastinkin kävin kuvaamassa.
Tulin kotiin, join pari saunaolutta ja rupesin lataamaan kuvia teidän ihailtavaksenne,
ja kaboom, kaikki kuvat (n.1000 kpl) hävinneet puhelimesta.
Ei auta itunesiin liittäminen eikä mikään muukaan.
Per**le!!! Ei muuta kun joku muu hakemaan! Itse en viitti kolmen kaljan voimalla hakemaan.
(Vaikka tekiskin mieli kun vit**taa sen verran paljon).

Mutta pahoitteluni vielä, jahti jatkukoon.

-Kaitsuli-

Nn95pNs.jpg

Ja pahoittelut Kaitsulille -toivottavasti seuraava rasti nappaa ja tekniikka tottelee.

Viimeksi muokattu:
Jos tän on nähny ni tunnistaa kyllä. Ottaa pytinki niin silmään.
Mietin hyvän vinkin :)

EDIT: Inkoota toi valehtelis olevasa mut lähempänä Siuntioo kyllä.

Uutta vinkkiä saa ku pyydetään. Tää on niin hienoissa maisemissa et senki takia kannattaa hakea. Tie on myös hyvä.

Oikeesti mullakaan ei oo halua et mis mennää mut eti ku näin ton ni tiesin et se on siinä.

VINKKI!!: Degerby on läheisin kylä mitä löytyy. Ei tää ehkä niin helppo ollukkaan ku kuvittelin, mut näkyy hyvin google mapsissa jos sen kanssa haluu enste suunnistaa :orgmp: . Elkää vihatko.

Viimeksi muokattu:
Back