• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lännen uusi kuva :grin:

c36eb98032e51af122ae825aeccb652d.jpg

Ja suorana vinkkinä, vierestä pääsee kivoille mutkille.

Minttupelto 5
02920 ESPOO
FIN

Viimeksi muokattu:
Missä uusi kuva? Kokous päättyy ihakohtajust ja pääsis jahtaan just ja just ennen ku toinen erä alkaa Suomi-Ranska -pelissä!

Weeble sanoi:
Lännen uusi kuva :grin:

c36eb98032e51af122ae825aeccb652d.jpg

Ja suorana vinkkinä, vierestä pääsee kivoille mutkille.

-Jos en olisi tänään juurikin tuolla käynyt hakemassa työkoneeseen polttoainesuodatinta ja hydrauliöljypönikkää, ei kuva sanoisi mitään. Pihaan ajaessa ihmettelin ajoradan ja kevyenliikenteen väylän reunakivetyksiä ja niiden ajatusta.
Ei ole vielä moottoripyörä liikenteessä, ei voi hakea tuolta naapurikaupungista. Joo, ihan turhaa kirjoittelua.

lippa sanoi:
-Jos en olisi tänään juurikin tuolla käynyt hakemassa työkoneeseen polttoainesuodatinta ja hydrauliöljypönikkää, ei kuva sanoisi mitään. Pihaan ajaessa ihmettelin ajoradan ja kevyenliikenteen väylän reunakivetyksiä ja niiden ajatusta.
Ei ole vielä moottoripyörä liikenteessä, ei voi hakea tuolta naapurikaupungista. Joo, ihan turhaa kirjoittelua.

Satuin ton itse huomaamaan kun ajelin kotia kohti, viitta oli tien varressa niin sopivasti

Olin tuolla Valtra luona vähän Vedenhengen jälkeen. Siinä sitten pari autoa "piiritti" minut. Kaverit eivät kuitenkaan nousseet autoista kysymään kuka olen ja mitä mielessä. On se kivaa olla motoristi ja siksi pelottava :D. Läksivät sitten kun minäkin läksin huomattuani jääneeni toiseksi kännykkää tutkittuani.

Aarra: Jos olit siis paikalla jo klo 21:08 heti jälkeen, ni sitte olit heti mun jälkeen. Ajoin uuden rastin ja sit vasta tulin kotiin uppaamaan kuvat tänne. :)

Olin siellä siis jonkin verran ennen kuin laitoit kuvan. Sitten rupesin sähläämään ja kas, siellähän rasti oli laittamanasi. Mutta joo ainakin ,20 min väliä.

Back