• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
0xaI74B.jpg

Ajattelin lisätä Cafe Porkkalan ja Lahnuksen Shellin kartalle, mut jotenkin onnistuin putoamaan kärryiltä et monennessa ollaan menossa. :tyhmäminä:

Pitäiskö vielä "hankaloittaa" jahtia entisestään siten et laitettaisiin uuden rastin postauksen yhteydessä juokseva järjestysnumero kuvan kylkeen? Eli mun tapauksessa olisin laittanut sen (jotain 44.-46. paikkeilla?) Lahnuksen Shellin yhteyteen, kun sinne rastin siirsin. Saattaisi helpottaa jälkeenpäin rastin lisäämistä kartalle, ainakin omalla kohdalla. Toki jos joku haluaa päivitellä karttaa munkin osalta niin siitä vaan. :polonen:

acdc sanoi:
Ajattelin lisätä Cafe Porkkalan ja Lahnuksen Shellin kartalle, mut jotenkin onnistuin putoamaan kärryiltä et monennessa ollaan menossa. :tyhmäminä:

Pitäiskö vielä "hankaloittaa" jahtia entisestään siten et laitettaisiin uuden rastin postauksen yhteydessä juokseva järjestysnumero kuvan kylkeen? Eli mun tapauksessa olisin laittanut sen (jotain 44.-46. paikkeilla?) Lahnuksen Shellin yhteyteen, kun sinne rastin siirsin. Saattaisi helpottaa jälkeenpäin rastin lisäämistä kartalle, ainakin omalla kohdalla. Toki jos joku haluaa päivitellä karttaa munkin osalta niin siitä vaan. :polonen:

Ei se järjestysnumero ehkä niin olennainen ole. Helppo laskea, kun lisäilee järjestyksessä.
Kokeilin äsken lisätä yhden väliinjääneistä (Jontte) ja niitä voi näköjään lisäillä uudelleen järjestellä, siis sitä vasemmassa reunassa olevaa listaa. Eli nekin saa jälkeenpäin vielä järjestykseen...sikäli mikäli sillä nyt mitään väliä on. Minä voin joutessani lisätä nuo muutamat puuttuvat....kun parkkeerasin moponkin jo tältä päivältä.

Waputinta itse kullekin!:bisseä:

EDIT: Käsittääkseni (joka ei ole aina paljonkaan väärti) kaikki voisi olla ehkä kenties kartalla. Eli uusin hakematon on nro 52.
En merkinnyt vielä nro 52 kartalle....:;):

Viimeksi muokattu:
HondaCebari sanoi:
oho,tuli vähän huono kuva,kelpaako silti?

Kyl toi ainakin täällä näyttää ihan hyvältä kuvalta. Mopotin löytyy ja näyttäis olevan samasta paikasta kuin rasti oli. Missä uus on? :)

Kuvahan liikkuu mukavasti. Jos se nyt tohon hyytyy mitä en kyllä usko niin kipasen huomenna veks.

Back