Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koheltaja sanoi:Se voi olla että multa jäät nämä katurastit väliin ellei satu rasti olemaan sopivasti hollilla. Viime kesää seuranneena rastit on välillä niin nopeatempoisia ettei -kamera/tietokoneelle- systeemillä pärjää näissä kinkereissä. Kamera on kuitenkin sentään tikitaalinen eikä vanha filmikone...![]()
Aarra sanoi:Älä nyt sen takia jätä väliin. Tuolla varustuksella minäkin menin viime kesän ja riittävän monta kerkisin saada. Kun kaverit tiesivät, että olen ollut ensin, sain ajella kotiin uppaamaan. Gentelmaneja ja ladyja olivat. Vain muutama rasti livahti matkalla tietsikalle. Ei jäänyt harmittamaan.
jatkossa voitaisiin muistaa se, että jos kohteen vieressä törmää johonkin joka toimii kamera-kone yhdistelmällä, voitaisiin nopeuttaa touhua, ja räpsäistä iPadilla/kännykällä kaverille se kuva, silloin toinen pääsee suoraan uutta kuvaa hakemaan. Tuli mieleen porkkalan ja matinkylän vanhan kirjaston kuvat viime kesältä jossa olisin voinut Aarralle ottaa kuvat. Harmi vaan että pää ei toimi työpäivien jälkeenZ-man sanoi:uuuuuh... varokaapas sitten, ainakin Vihdintie-Röylä-Bodom oli 2päivää sitten siinä kunnossa, että kyllä hymyilytti ajella zx-10r:llä...(ihan jäässä).
Koheltaja sanoi:Voi persiin suti, en saa ladattua kuvia kun en ole jäsen, kuvapalvelinkin on nurin... Ihan turhaan kävin aamupakkasilla ajelemassa ja pujottelemassa jäisiä kohtia...
Joku muu ottakoot rastin, mä täällä mietin miten jatkossa teen kuvien kanssa![]()
Koheltaja sanoi:Voi persiin suti, en saa ladattua kuvia kun en ole jäsen, kuvapalvelinkin on nurin... Ihan turhaan kävin aamupakkasilla ajelemassa ja pujottelemassa jäisiä kohtia...
Joku muu ottakoot rastin, mä täällä mietin miten jatkossa teen kuvien kanssa![]()