• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä rasti, ne tietää varmasti jotka on ajaneet tästä ohi. Mulla tosin ei ole mitään käryä. :/
Veikkaisin että löytyy jostain Hyvinkään suunnilta...

AC50410F-7261-420A-B768-11DB175E3F35-25038-000023BE467607B0_zps510bf297.jpg

A.Laaksosen luota myöhästyn minuutilla, hetki siinä sitten höpöteltiin cbr600äffä:än kanssa ja jahti jatkui.

Hieman on epäselvä tienviitta. Ei löytynyt vaikka arvalla kiersi pari paikkaa.

Edit: tai siis oli epäselvä tienviitta :) enkä saa kuulemma enää tänään jahdata...
-tuomas

cbr600äffä sanoi:
odottaa iltaan että haen saman paikan uudestaan:
Jahti ei todellakaan odota iltaan! Mua on niin monta kertaa "kielletty" panttaamasta sunnuntaina kuvaa edes 3-5 tuntia... niin että koko päivä! No Way! Otat kuvan jostain siitä missä oot ja laitat näkyviin. Tai muuten toi ed. on edelleen noudettavissa!

Eiköhän toi uusi oo noudettavissa. Vaikka onkin arkistokuva. Oli vaan niin pirun kylmä aamulla ja nyt ei kerkeä etsiä uutta rastia.

-tuomas

Sääntöjen mukaan arkistokuva kelpaa vain erikoistapauksessa, itse ymmärrän sen niin että yllättää monsuunisade, kaatuminen tai muu pakottava este.... En sitten tiedä mitä muut ovat mieltä?

Joku hakee arkistokuvan tai edellisen uudestaan ja jahti jatkuu, hakijan valinta ratkaisee, mun ehdotus.

Back