• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä kestänyt kun vajaa pual tuntia upata?? Uus.
_small.jpg

http://goo.gl/maps/Xtx74

Viimeksi muokattu:
pxu sanoi:
...mulle ainakin niin uus etten kuunaan ole tuosta kyllä ajanu! :blink:

PS. oon tuamas huamaavinani pientä isottelua... meinaa maitolaiturit kasvaa kokoa !? :p

Niin kai tuoltakin on joskus maitoa saanut... Ja lyön vaikka hondan vetoa että pxukin on tuosta ohi ajanut.

-tuomas

Nonni ei tarvikaa... Nuohan ne lurjukset tuli vastaan juur. Jotaiin hyötyy orggimorosta. Mä ARvasin !! :grin:

cbr600äffä sanoi:
Pitäis aktiivijahtaajien kehittää oma morjestus. Ehdotan jo mahtavan Hra. Spockin lanseeraamaa moikkausta :)

-tuomas

Joo ja kypärään pitää liimata semmoset spock-korvat!
:grin: (en muista sen tervehdystä...)

Sit muistin että piti sanoa kun myöhästyin että "Turhaan lähdin kotoa.Bensat meni hukkaan ja renkaatkin kului! Ilta pilalla!!!"
:;):

ai, enkä yhtään muista tosiaan. Mulla menis sormet sekaisin, parempi pysyä vaan koko käpälässä tai orggisormessa ettei vahinkos nouse väärä sormi. :blink:

olharius sanoi:
Hykertelin kypärän sisällä ku tulit vastaan. Arvasin mihi oli suunta :)-
Kyllä kuule tuohon edelliseen viitaten; voin todistaa että ihan pelkkä orggisormi riittää, kun se vaan tulee selkeesti! Nyt se tuli niiiiin että teitin sormista lähti "lällälällälää oltiin jo", hyvä etten korvissani kuullu! :grin: Enhän mä muuten olis seuraavalle dösäpysäkille pysähtyny tarkistaan. :D

Back