• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kymenlaakso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, on tuo minun kuva otettu myöhemmin. Kävin vasta illalla, reilusti tuon edellisen postauksen jälkeen siellä. Tajusin vasta kotona katsoa tätä ketjua. Ja laitoin muuten siinä virolahdella lotonkin vetämään :jpstyle: Ja kiitos tuosta karttalinkistä, en ollut tuota vielä löytänytkään.

SooSoo sanoi:
Eipä ei, juuri tätä koitin omalla aina yhtä huonolla tavallani täsmentääkin :) Mä laittaisin lottoa vetämään, jos noin hyvä yhteensattuma omalle kohdalle kävisi.

Otra sanoi:
Juu, on tuo minun kuva otettu myöhemmin. Kävin vasta illalla, reilusti tuon edellisen postauksen jälkeen siellä. Tajusin vasta kotona katsoa tätä ketjua. Ja laitoin muuten siinä virolahdella lotonkin vetämään :jpstyle: Ja kiitos tuosta karttalinkistä, en ollut tuota vielä löytänytkään.

Olen ällikällä lyöty. Miten voi tollanen munkki ollakaan....uskomaton juttu :jippikaijee:

Pahoittelut viivästyksestä, jäi eilen sateen takia ajot väliin. Lottoonkaan jäännyt yhtään tuuria jäljelle :no: Tässä kuitenkin uutta kuvaa:

_smaller.jpg

_smaller.jpg

No, Utin lentokentän kupeestahan tämä.....

Ja uusi.

_smaller.jpg

Varmaan ollu joskus täällä, mut kerran vielä :p

Hieman offtopickia mut taisin tänään ajaa Tonnijammun perässä tossa kuusaan nesteen kohdilla :thumbup: Kypärässä oli .ORG-tarra.

2d0dwd3.jpg

Mikälie tönö Kuusaan Pilkanmaalla, eli tuolla. En voinu pysähtyä tutkimaan tarkemmin ku pyörällä on ollu käynnistymisvaikeuksia viimeaikoina, ni en viittiny sammuttaa sitä...

Uusi:

5uifcg.jpg

Parén teki aikoinaan viereisessä rakennuksessa paljon veneitä, vaimo taisi pitää tuota kauppaa.

Rupee kohta olemaan rajat aika hyvin täytettynä :P Mut hyvä se vaan on, itekki tavallaan vähän sihen jopa pyrkiny :)

Itse asiassa ihan vahingossa köröttelin tuonne, matkalta vaan ei yksinkertaisesti osunut mitään kuvattavaa ja sitten raja putkahti vastaan.

Back