• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kymenlaakso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vai ei kelvannu kellekkään. Ei se mitään. Tässä tuo Korian monitoimitalo:

2w7kc3o.jpg

Suurinpiirtein tuossa.

Ja uutta:

6e3kuu.jpg

suzzukiki sanoi:
No nyt ois paikka tiedos mut on "pitkä" matka ja kylmä :blink: Kotilolla vasta tosta painelin ohitte...

Hakemaan vaan! Tosta kohteesta mutkatiet etelään aina merelle asti on jo sulat. Osin melko pomppuiset tosin...

Mikäli kuva on vielä parin-kolmen viikon päästä ottamatta, koukkaan ottamassa sen mutta kuten kuvan ottajan pyörästä voi päätellä, ei ajokelit ole vielä parhaat mahdolliset eikä pyörä ole aivan kohta tallista liikahtamassa...

No nyt on niin lähellä, että huomenna on pakko hakea sikäli kun ei ole heti aamupäivästä vaihtunut. Saa vaimollekin hyvän syyn :right:

Olitkohan se meshuggah sinä, kenen perässä yritin äsken pysyä motarilla Leikarilta Huttusen Nesteelle asti?

Luulen, että mulla on hyvä haju tosta. Lähtisin heti kattomaan, ellei eilen olis tullu öljyt ulos vasemmasta etuputkesta...

Tervehdys.

Olen uusi forumilainen ja uusi Kymenlaaksolainen ja tässä tulee ensimmäinen osanottoni kuvajahtiajeluihin.

Vuolenkosken Peurankello

1.jpg

ja tässä uutta

2.jpg

Mukavia ajeluita kaikille

Ajoin ohi tosta uudesta kohteesta palttiarallaa just ton postauksen aikoihin. Paljompa sitä ajellessa tulee foorumia seurattua... :P No huomenna uudestaan :)

2anjt5.jpg

Tässä kuva, editoin siitä informaatiota seuraavan kohteen luona makkaran paiston lomassa. Se oli muuten vihje...

EDIT:

Noniin eli kyseessä on UPM-Kymmenen Kymin paperitehdas Kuusankoskella ja kuva on otettu tuosta käsin.

Viimeksi muokattu:
Back