• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kymenlaakso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ahviontiellä http://goo.gl/maps/WrjmU
2012-10-12-575.jpg

Uusi
2012-10-12-579.jpg

Hoplaa! Tämä löytyi suunnilleen täältä.

52A0A731-9C33-4170-B383-D174C2FF2913-25237-0000078F349FC358.jpg

Ja uutta pukkaa. En ole varma onko tämä kirkko jo ollut kuvissa mutta kokeillaan. :p

B8B16462-CE9F-416E-B121-A8F583F1A081-25237-000007966620C147.jpg

Edith: linkki edelliseen lisätty :)

Viimeksi muokattu:
Hommahan vaikeutui huomattavasti kun ei enää näe koordinaatteja. :D

Eilen ja tänään ajeltu ympäriinsä kymenlaaksoa eikä näkynyt mokomaa missään. :orgmp2:

Tää paikka on junanradan ja joen välissä..

Ja ihan vähän tästä eteenpäin on junapysäkki, lähempänä Kotkaa kuin Kouvolaa :peukutpystyyn:

Viimeksi muokattu:
Hakeeko joku? Parin tunnin päästä sais lounasta tämän kohteen lähellä olevasta ravintolasta, entinen varuskuntakerhon rakennus. Päättyvän tien varrella, eli tämän ohi ajaa pakostakin.

Mikko76 sanoi:
Kahvio Mirjam Haminassa.

8D1BA937-C97B-4EA2-B28A-E7F63886B017-11495-00000369DA0C8B7A.jpg

ai toi kahvio nykyjään :paikallatuulee:
Mä kun olin nuori niin tossa paikalla oli Esson huoltis ja taisi se joskus vajaa nelkyt vuotta sitten olla Bp, ainakin joku vihree logo kumminkin. Näytti niin vieraalta kun taaksekkin oli joku talo noussu.

Eiköhän se oo kevät sen verran pitkällä, että polkastaan tää leikki käyntiin kymenlaaksonkin osalta.

30idshx.jpg

täällä

Uutta kuvaa parin tunnin sisään. Siitä tulee niin naurettavan helppo kohde, että vähän ujompikin kevätmotoristi saa ahterinsa liikkeelle :)

Ja uusi:

IMG_1112_a.jpg

Vaihdoinki hetken mielijohteesta kohdetta vähän haastavammaksi :) Mutta koska tämä on teknisesti ottaen sääntöjen vastainen kohde (ajoneuvolla ajo kielletty), ni pistetään myös varakohde (se mikä alunperin oli mielessä):

IMG_1113_a.jpg

Ei nyt ota löytyäkseen vaikka miten pyörittelis Google Mapsilla, pitääköhän sitä lähtä ihan ajamalla ettimään? :)-

laitetaan että samaa vanhaa kuntaa (ennen kouvolaan yhdistymistä) kun edellinen kuvakin mutta toisesta taajamasta...=)

Mä hain ton. Mut en saanu aikaseks uutta kohdetta, ni hakekoon joku muu jos haluaa. Tie sinne mikä mulla oli uudeks kohteeks mielessä, oli vielä reilun 30 cm lumen alla... Sit tuli jo niin kylmä (ja vettä sato ja alko jo hämärtää), että tulin vaan kotio. Näillä näkymin vasta sunnuntaina kerkiän seuraavan kerran pyörän kanssa liikkeelle, ni jos tuo vieläkin on hakematta, hoidan homman etiäppäin.

Back