Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä se tietyö oli?Käykäähän nyt joku ottaas toi. Lähin eilen ajelemaan sinne suuntaa mis luulin et toi on ja matkalla tuli vastaa rankempi tietyö et oli vedetty soralle asti ni käännyin ympäri.
En ole kyl varma onko toi mesta ees sen tien varrella.
Tie nro 384.Missä se tietyö oli?Käykäähän nyt joku ottaas toi. Lähin eilen ajelemaan sinne suuntaa mis luulin et toi on ja matkalla tuli vastaa rankempi tietyö et oli vedetty soralle asti ni käännyin ympäri.
En ole kyl varma onko toi mesta ees sen tien varrella.
Pitääköhän antaa jotain vinkkiä että kuva vaihtuis?![]()
Edit: Noh helpotetaan että saadaan peli pyörimään. Kuva on siis otettu Valkmusan kansallispuiston pysäköintialueella infotaulusta.![]()
Eihän niillä peileillä ajetaEn tiedä missä on![]()
+ pyörän peilit tarvii kiristystä ennen kun lähtee mihinkään ajelemaan, taidan vaihtaa koko p****leen peilit !!!
Juu niin ajattelinkin kun ei ollut mitään tietoa =) Odottelen josko tulis jotain helpompaa seuraavaks ;DSattu kyl vähän huono kuvakulma mut kyl ainakin paikalliset tietää, kotkan suunnilta tämä![]()
ei mitään hajua... toisaalta mä oon asunu vasta 29v täälläSattu kyl vähän huono kuvakulma mut kyl ainakin paikalliset tietää, kotkan suunnilta tämä![]()
sanoi:ei mitään hajua... toisaalta mä oon asunu vasta 29v täällä![]()
sanoi:Mulla oli kaksi vaihtoehtoa, mitkä oli tarkoitus mennä huomenna katsomaan. Ensin oli Laajakoski ja toinen Kultaankosket.Nyt tietää minne huomenna suunnistaa.
Sanoohan se. Ei ole vaan tullut siellä pyörittyä kun ennen siellä oli hullujenhuone ja nykyään mamu-keskussanoi:ei mitään hajua... toisaalta mä oon asunu vasta 29v täällä![]()
Sanooko laajakoski mitään?![]()