Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä kuvajahti poikkeaa hieman muista!
- Vain erittäin tunnettuja/ helposti tunnistettavia kuvakohteita
Ilotulitus, Tuusula , Vanha Hämeentierantave sanoi:Minulta tämä kohde jää tunnistamatta ( ja suurin osa tunnistanimistakin kohteista hakematta...)
EDIT:hienoa että heti löytyi, ihan vielä en tiedä mistä,mutta selvinnee aikaanaan
Kiitos [emoji106]Nysse sanoi:Ilotulitus, Tuusula , Vanha Hämeentie
rantave sanoi:Minulta tämä kohde jää tunnistamatta ( ja suurin osa tunnistanimistakin kohteista hakematta...)
EDIT:hienoa että heti löytyi, ihan vielä en tiedä mistä,mutta selvinnee aikaanaan
Se kohde ja kohta viestiketjussa, jota kirjoitukseni aikaan haettiin, eli Uusimaa ja uusi. Vaan hyvin oli tunnettu ja jahti jatkui ongelmitta[emoji4][emoji106] no problemtonttuj sanoi:Öö, mikä kohde olisi kyseessä tässä viestisi osalta?
rantave sanoi:Se kohde ja kohta viestiketjussa, jota kirjoitukseni aikaan haettiin, eli Uusimaa ja uusi. Vaan hyvin oli tunnettu ja jahti jatkui ongelmitta[emoji4][emoji106] no problem
Se ,että auringonvalossa minun kännykän näytöltä tapatalkkia käyttäen tuijottamallakaan en huomannut koko tekstiä ja jäin miettimään, että verkkoaidasta piikkilankoineenko tuo pitäisi tunnistaa ja onko se joku hyvin tunnettu varikko vai vankila. No nyt löysin jo tekstinkin. Vaan jahtihan ei jumittunut ja "hahmotusongelma"oli vain minulla, pahoittelut aiheettomasta kysymyksestä.tonttuj sanoi:Kuvassa luki aikas selvästi ja aikas isosti kohteen nimi ja mesta joten mikä niin kuin oli se ongelma?
Meillä sattui reitin varrelle...seuraavaan vinkiksi,että "Kauas maailman läksin kulkemaan, kuljin niin iloisna ja huolettonna vain..."RiderOnTheStorm sanoi:Helpottaa reitin valinnan tuskaa. Olen huomenna menossa Tampereelle ja mietin pitäisikö ajaa Paimelan kautta, ei kannata. Nyt jännätään tuleeko uusi rasti kotimaan puolipitkän kierroksen varrelle.