• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Koko Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä kuvajahti poikkeaa hieman muista!
- Arkistokuvia ei sallita

- Ennen uutta kuvaa kirjoitetaan maakunta mistä kuva on

Go-Za sanoi:
HUqkct1.jpg

Mitähän sääntöjä seuraavaksi rikotaan...

troni sanoi:
Mitähän sääntöjä seuraavaksi rikotaan...
Pahoittelut. jäi sitten kuitenkin läppäri himaan. Lumialla pystyy lisäämään kuvan mutta ei pysty kirjoittamaan mitään!
Olisin voinut jättää julkaisematta kuvan tien päällä ja laittaa sen vasta sitten kun tulen himaan (24h aikaa). Ajattelin että sen verran helppo että mielummin laitan kuvan näkyviin ja muokkaan tekstin oikeaksi sitten kun olen kotona!

Go-Za sanoi:
Pahoittelut. jäi sitten kuitenkin läppäri himaan. Lumialla pystyy lisäämään kuvan mutta ei pysty kirjoittamaan mitään!
Olisin voinut jättää julkaisematta kuvan tien päällä ja laittaa sen vasta sitten kun tulen himaan (24h aikaa). Ajattelin että sen verran helppo että mielummin laitan kuvan näkyviin ja muokkaan tekstin oikeaksi sitten kun olen kotona!

Oukkidoukki, kiusasin siis ihan turhaan :)

Tuola kun mainitsee kuvajahtiajelun kassalla saa jotain kivaa...

Liitetiedostot

• 20130609_193317.jpg
    20130609_193317.jpg
    97,5 KB · Katselut: 107
Onkos tuo nyt sitten kohta mun siirrettävä johkin kun ei kerran muillekkaan kelpaa?
Noh saapahan jotain kivaa kassalta...

Ei sitä pakko ole siirtää, mutta parin tunnin päästä saat jos haluat!

Katsotaan miten kelit ja aikataulu antaa periksi. Muutkin saa hakea joka ehtii... pe tuola luulisi olevan väkeä ja mopoja katotaan sen jälkeen.

Saako tuota siirtää autolla...:grin:

ei vaan vapaata riistaa ainakin juhannuksen yli kun lähdetään viikoksi reissuun eikä itse kerkeä siirtelemään...

Vehoniemen Automuseo.
Kohtelias kiitos ´miksu79´:lle makoisasta tarjonnasta :D ... ja mukavaa lomailua :thumbup:

IMG_7046.JPG

Uusi uunituore rasti sijaitsee Keski-Suomen maakunnassa.

IMG_7016.JPG

Ja uutta Päijät-Hämeestä.
WP_20130618_008.jpg

Edit: kuva näkyviin. Nokian 920:llä ei ole kovin näppärää laitella kuvaa näkyviin :blink:
Toivottavasti on riittävän tunnettu kohde

Go-Za sanoi:
imgur uploader erittäinkin helppoa!!!

Tänks. Millä igmurissa saa kopioitua "Message board" linkin 920:n leikepöydälle ? Jos kopiointi ei onnistu niin tulee enemmän käsityötä kuin Photobucketin kanssa.

Back