• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Koko Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rouvanrastas (ilman huutomerkkiarsenaalia ja ilman kysymysmerkkiarsenaalia).

No Hra Bing tosta naapurista on ollunna viimeiset pari vuotta Hiekka-aavikolla ja nyt se on yht'äkkiä Kerimäellä? Se tässä pisti hieman ihmetyttämään!

:häähää::häähää:
Vaan eipä oo enää Kerimäellä.

Nyt ollaan Pohjois-Savossa.

20160805_230404.jpg

Huudellaas taas täältä hiekkadyynin takaa :D

Mitenkäs on, tarviiko tuo kuva jeesiä vaiko joko kuvajahtaajat on painuneet syksyn masennukseen ja ei enää kinosta? :blink:

Muisten osaa sanoa,minulle sattui tuttu olemaan tämäkin paikka, vaan ainakaan toistaiseksi reittejä arpoessa ei ole 🎯 tikka osunut tuohon kohtaan Suomea...

Minulla ei ole paikasta mittän käsitystä, ei tosin tuolle suunnalle olisi mitään mahdollisuuksia lähteäkään. Hyvä että kuva välillä on kauempanakin kuin täällä etelän suunnilla. Onhan kysessä kuitenkin koko Suomen jahti.

Jooo, ja pujo kukkii siinä ihan vieressä mäjellä.

Viimeksi muokattu:
No johan on sitkee kuva.

Jos ei muuta ni mä siirtelen sen taas Heinäkuussa kunhan huudeille pääsen. :)-

Lähellä on ja tiedossa, ehkä jo ensi sunnuntaina. Ei, prkl, sadetta. Tänään kävin autolla viemässä kääpiöpinserin hoidosta Kuopioon, ja huomenna olisin hakenut rastin.

Viimeksi muokattu:
Back