• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-Suomi 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pitkiss
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tästä tämä ilpon toinenkin kohde, löytyy Jyväskylästä
Teboil Miilukatu
Miilukatu 1, 40320 Jyväskylä

https://goo.gl/maps/xPqNBCQKAns
14611112.jpg

ps. En ilennyt mennä kuvaamaan samasta kohtaa, kun mittareilla tuntui olevan kävijöitä koko ajan .

Ajoin tuosta tuntia aikaisemmin :thumbup:. Joskus 14.00 aikaan. Mutta nyt taas ei kulkua tuollapäin lähipäivinä.

Nyt Ilpo hiukan lisää otetta näihin.Tämäkin on ihan mahdoton minun esim.lähteä etsimään,kun kuvassa ei ole mitään sellaista,mistä saisi otetta.:blink:

Itse olet laittanut rastin joskus parinsadan metrin (163m) päähän tästä paikasta, ja takanani on joku leikkipuisto tjms jonka olen joskus aiemmin itse laittanut.

Viimeksi muokattu:
Ihan selkeä kuva, asfalttitie ja todennäköisesti hyvinkin tunnistettava paikka kun näkee sen eri kulmasta.......
Ei kait nyt joka toinen kuva voi olla taulumäen kirkostakaan... eihän siinä olisi enään mitään järkeä!
Tuohan se juurikin on kuvajahtiajelun idea.......

20180912_164827.jpg
Tässä uutta etsittävää. Laiturit täynnä --- syksy tulee.
Valokuva on kohdasta, johon on ajettava 150m hiekkatietä, no ei ollut edes hiekkaa, märkänä liukasta liejua. Satamaan on kyllä pinnoitettu tie.

Tässä uusi, asfalttia pääsi laillisesti paikalle ajamaan
aiwmUrl.jpg

Kiitos kavereille kesästä. Taas joudun poistumaan lämpimään ja kun palaan on jo kelit minulta ohi. Kenties ensi kesänä taas, kuka tietää

Back