• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tanssilava käännettynä,vaan ei löydettynä(vielä)
25thk5t.jpg

Viimeksi muokattu:
Kitos.

Mä en osannu sitä kääntää, kävi niiku entiselle zetorimiehelle, kun se takarengas oli aina alapuolelta lytyssä, vaikka kuinka käänteli.

Ja tässä uusi. Tästäkin on kai jokainen ajanut ohi. Toivottavasti ei ole olllut aikaisemmin.

patsas.jpg

Liitetiedostot

• 13899872.t.jpg
    13899872.t.jpg
    10 KB · Katselut: 34
12

JrjZVukl.jpg

Selkänsä Voionmaankadulle kääntänyt Veljeä ei jätetty -patsas (Heikki Häiväoja 2010) kunnioittaa viime vuonna 70 vuotta täyttäneen Sotainvalidien Veljesliiton työtä; liitto perustettiin Cygnaeuksen koululla

Viimeksi muokattu:
Itsekseni tutkailn että missähän tämä on ja totesin että on vihjeen paikka. Pääkohteena on kolme pylvästä jotka muodostavat kolmion erään koulun pihalla.

Löytyi paikka kyllä, tällä hetkellä ei oo ku moposkootteri kulkineena, hieman pitkä matka (n. 20km suuntaansa) sillä lähteä pelkästään tuota vasten ajelemaan. Riittääkö mopo osallistumaan näihin kisoihin? :)

Mulle kyllä kelpais mutta aina on tarkkoja olemassa ja annettais mopojen olla omilla ajeluillaan.

Kuvajahtien säännöt:

1§ Käydään kuvaamassa oma moottoripyörä samalla kuvajahti-alueella ja tunnistettavasti samalla paikalla kuin
ketjuun jättänyt on omansa kuvannut ja tällä lunastetaan oikeus laittaa seuraava kuvauskohde

ilpom1500 sanoi:
Mulle kyllä kelpais mutta aina on tarkkoja olemassa ja annettais mopojen olla omilla ajeluillaan.

Kuvajahtien säännöt:

1§ Käydään kuvaamassa oma moottoripyörä samalla kuvajahti-alueella ja tunnistettavasti samalla paikalla kuin
ketjuun jättänyt on omansa kuvannut ja tällä lunastetaan oikeus laittaa seuraava kuvauskohde

Sanoisin että 2- tai 3-pyöräinen moottoriajoneuvo. Miksei voisi olla invamopo? Toi kuutiojuttu on lainsäätäjän keksimä. Mieluummin mopolla kuin vinkkiä ilman mopoa tai muuta "minä tiedän, minä tiedän, mutten kerkiä tai ei oo pensaa" -huutelua. Ratkaisussa tulisi olla valokuva jossa se oma mopo (kuten me leikkimielisesti joskus moottoripyöriämme kutsumme) ja tunnistettava kuva asetetusta rastista. Jos joku oikeasti ajaa kymmeniä kilometrejä skootterilla rastinhakuun, minä ainakin nostan kypärää ja hyväksyn ratkaisun ilomielin.

Koska meillä kulkee rastit aika hitaasti, olen juhan samaa mieltä jotta saataisiin rastit vaihtumaan eli myös maxi skootterit ja mopo skootterit mukaan. Pääasiahan on ajeleminen,

Kiitoksia vahvistuksista, edellisen kommentin laitoin ensisijaisesti juuri kysymään tuota mopo asiaa. :) Pahoittelut, ei ollut tarkoitus hehkuttaa, että paikka on tiedossa.

Back