• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No hitsi, minä kävin sateessa Ylistönmäellä kun luulin ettei tätä ole vielä kukaan keksinyt. :itkupilli:
Olikin mennyt näemmä roskaposteihin tämän viestiketjun hälytykset.

2015_06_01_18_03_20.jpg

Sataa, sataa ropisee, pilipili pom, pilipili pom
Koko pieni Nalle Puh
on nyt märkä, uh-huh-huh
:grin:
Sorry vaan,jäi kamera matkasta,kun kiireellä töihin läksin ja uuden kuvan saan vasta 22 jälkeen nettiin:tyhmäminä::dunno:

gixxerman sanoi:
Aurinkokuva Ylistönmäeltäå
0EQpvay.jpg

Parkkeerasin juuri oman kotilon tuohon viereen, kun olit ottamassa kuvaa ja ihmettelin vähän, että mitä motoristi tuolla alaperkissa tekee, kun pyörät on yleensä parkissa ylempänä. :)

Tätä jo aamulla ihmettelin miksei kukaan ole vielä hakenut. Piti sitten itse selvitellä ja olin juuri kotiin tulossa kun kilahti sähköposti että uutta viestiä tässä säikeessä. Ajattelin jo että menipä täpärälle, onneksi se olikin vain vihje.

Eli Mankolan kouluhan se kuvissa pönöttää.

2015_06_17_11_58_56.jpg

Janakan koulun pihasta kuva , täällä itekin kävin koulua n 30v sitten :)

Liitetiedostot

• 20150621_105401.jpg
    20150621_105401.jpg
    98,8 KB · Katselut: 33
Tuosta seuraava rasti, en ole aikoihin selaillut kuvia niin en tiedä onko kyseinen paikka vielä ollut rastina. ..

Liitetiedostot

• IMG-20150603-WA0009.jpg
    IMG-20150603-WA0009.jpg
    21,2 KB · Katselut: 53
Back