gixxerman sanoi:Tähän liittyy tarina.Kun kuvasin tuota galleriaa,niin siitä lähti hitaasti setä mustalla sitikalla liikkeelle ja kävi kääntymässä ja tuli takaisin.
Lähdettyäni ja pysähdyttyäni läheiselle bussipysäkille,sama setä ajoi taas ohi,kohta tuli takaisin,pysähtyi siihen pimeimpään mutkaan kohdalleni koko kaistan leveydeltä tiellä,jolla koko ajan jyräsi rekkkoja.Minä parkumaan,setä kiltti,aja takaisin sinne pihaan,tulen selittämään,mistä on kysymys.
Pelotti,että jos tulee rekka,kun se setä on keskellä tietä parkissa,tajuamatta itse ollenkaan vaaratilannetta,nii meille kaille käy huonosti siinä,vaikka itse olin bussipysäkillä laskemassa,että pääsenkö takaisin Joutsaan,kun kasigessu yllätti minut bensan vähyydellään.
Luojan kiitos,setä tajusi lähteä siitä,ennenkuin rekka jyräsi hänet alleen,huh,huh.
Minä sitten siinä gallerian pihassa selitin,mistä on kysymys tarkalleen.
Vaimo oli kuulemma ihmetellyt,mitä tuo motoristi tuossa kuvaa.![]()
Hyvä, että sait hoidettua homman turvallisesti . . . 'himaan'.
ilpom1500 sanoi:Tämä on taas hyvä rasti. Selvä paikka kaikille jotka kiertelee Keski-Suomen reittejä. Ex työkaveri kertoi että ennen paikalliset lähiseudun traktori miehet kävi viikonloppuna bissellä traktoreilla tuossa. Pitääkö sitten paikkaansa???
Selvitelläänpä moista perinnejuttua tienoon tuntijoiden kanssa (mm. Angesselän kyläkirjan tekijät).

(Toivottavasti hän on huumorimiehiä,latojan huomautus)