• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
WP_20140805_002%5B1%5D.jpg

Ei kai tämä ole ollut?

gixxerman sanoi:

Nätit katit ... kait?
Kuvauksen kohde on (tahattomasti?) ollut . . . Sir ´gixxerman´in pyörän peili, johon kuva on tarkentunut. Vaiko liekö moinen ollutkin tarkoituksellista?

Komiat kissat, taustan rakennus ja sen nurkalla mahdollisesti oleva tekstikyltti ... ovat sen verran sameita, että ... kohteen paikkavihjettä ei (taaskaan) ole.

Jos ... meikäläinen ottaisi ja lähtisi etsimään moista rastia, niin ainoaksi toimenpiteeksi jäisi ... täydellinen arvailu. Ennen ´Emman´ starttia ottaisin ja pyörisin pihalla ympyrää niin kauan, että alkaa pyörryttää ja lakoaisin kontalleni patiolle. Se suunta tulisi valituksi, johon nenä näyttäisi.

Onnekseni ... ittelleni jah toisille jahtaajille ... en hurahda moiseen arvuuttelureissailuun. Pysyttelen tämän kotitietsikan äärellä ... ilman isompia hikistelyitä, välillä viilentävässä suihkussa raikastuen, jne . . .

Joku (?) tunnistaa tuonkin nätin kattikohteen tuota pikaa.

Tässähän taas tullaan siihen, että jos tuo kuva olisi esim. Sir Esosin, tietäisin heti, minne ajaa ja veikkaan monen muunkin titävän tämän. Sen verran paljon ohiajettu tuo on. Miau.

Hyvät vihjeet tuossa on - nuo kissaveistokset. Kuukkeli löysi heti missä tuollaisia tehdään. Kun vaan ehtisi käydä kuittaamassa pois.

Jahti ei jatku, vaikka rastin tunnistaneita on ilmaissut itsensä. Minulle moinen kohde on edelleen ... mysteeri.

Katin kontit :ohmy:

EsosRS sanoi:
Jahti ei jatku, vaikka rastin tunnistaneita on ilmaissut itsensä. Minulle moinen kohde on edelleen ... mysteeri.

Katin kontit :ohmy:

No voi voi. Onko tää enää aikuisten hommaa?
Maalattu on kissat kartanolla kuuklen kuvanoton jälkeen.

Mitään en asiasta tiedä, mutta tuolta kannattaa kysyä:

http://www.kissakartano.fi/yhteystiedot.html

Eri asia sitten miten sinne löytää. Pitäisi osata napsutella numerot ja koordinaatit pyörän järjestelmään, koska muuten ei voi päästä mihinkään. Tuskin muistan aikaa jolloin äiti ei napsutellut koordinaatteja valmiiksi koneeseen.

Luulis nyt noilla ohjeilla jo löytyvän:rant:
Menkää nyt jo joku hakemaan:rant:
Se yksi mirri piti jättää pois kuvasta,koska sillä oli suoraan osoitekyltti:)-

gixxerman sanoi:
Se yksi mirri piti jättää pois kuvasta,koska sillä oli suoraan osoitekyltti:)-

Tämän (paikan vihjetiedon) puutteesta juuri on kyse. Jos se tässäkin olisi ollut heti esillä, niin . . . tämäkin jahti olisi saanut eväät jatkua jo monta kohdetta eteenpäin. Nyt aikaa kuluu täysin turhaan osoitteen etsimiseen. Kun rastin paikan saa helposti selville, niin . . . silloin on hyvällä mielellä kiva lähteä ajelulle ehti sitten rastille ekana tai ei. Mistä kummasta monille on iskostunut sellainen pysyväisluonteinen päähänpinttymä, että . . . rastin sijaintia ei voi heti vihjata? Sitä minä en suostu ymmärtämään.

Olen monasti tarjonnut benchmarkkausta, eli hyvien käytäntöjen mallin ottamista toisilta alueilta, joista parhaana pidän Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen jahtailijoiden toimintaa.

Kun kommentoinneissa niin usein kirjoitetaan, että . . . tässä leikissä kysymys on . . . ajelemisesta, niin miksi ihmeessä sitkeästi vaan harrastetaan ... piilokuvajahtailua?

Nyt olen perin juurin kyllästynyt tähän ainaiseen omaan marmatteluuni tällä palstalla. Minulla on vallan mainio konsti sen lopettamiseen. Osaltani kuvajahtailu Keski-Suomen alueella päättyy tähän :jippikaijee:!

No sen verran vielä,että täällä oli aika monta,jotka heti tiesivät paikan,ei rastia voi asettaa yhden henkilön toiveiden mukaan,niin,että heti osoite kuvassa olisi,eikä se olisi kovin mielenkiintoista,eikä hauskaakaan, piilokuvajahtailuahan tämä ei ole,tuossakin oli selkeästi tunnistettava kuva,jos vaan on ohi paikasta ajanut,tai mielikuvitusta käyttämällä voinut netistä hakea.Guuggelikin ohiajanut.Vihjeitäkin voinut kysyä,eikä heti aloittaa:rant:
Meillä vaan on hiukan eri näkemykset tästä leikistä ja jos se Päijät hämeen systeemi on niin hyvä,on ehkä paras pysyä siellä sitten ja ja jahdata niitä kuvia,case is closed.:bye:

Viimeksi muokattu:
Back