• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulle tulee normaalisti sähköpostiin ilmoitus, kun joku kirjoittaa tähän threadiin, mutta, mutta!
Jos laitat uuden rastin tait lisäät vinkkiä muokkaamalla vanhaa viestiä tuota ilmoitusta ei tule.
Toivoisin, että uusi asia, uusi viesti - jos passaa.

Se oli sittenkin se paikka mitä ensiksi epäilin, Keljon abc.

Pitäis luottaa ensituntumaan, ainakin joskus. Lähdenpä hakemaan uutta.
Edit: tossa vielä toi maps-linkki.

Viimeksi muokattu:

Uutta kehiin. Joskus se on siinä, toisinaan taas ei, tuo pusikon läpi pilkottava suomalaisen kesäkulttuurin tyyssija. Rantasauna nimittäin.
Nyt muutkin liikkeelle ettei tartte ilpon kanssa kaksistaan ajella.

Viimeksi muokattu:
Paikka on suositun mukavan, lyhyehkön ilta-ajelulenkin varrella, jolta voi mukavasti poiketa tolle edelliselle rastille ja palkita itsensä kupillisella menestyksellisen jahdin jälkeen. Joko tärppää?

Isolahdentiellä kait tämä mobiilisauna:)-
swcu8w.jpg

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/...+on)&srs=EPSG:3067&y=6893678&x=425400&lang=fi

Viimeksi muokattu:
gixxerman sanoi:
On kait siitä joskus mennyt ihan alikulkukin autolle tarkoitettu,en tiedä:dunno:
28b90qp.jpg

Jos tää paikka on alueella mitä luulen niin tää oli ennen virallinen autotie. Onko tossa sun takana mäen päällä koulu? Sori OT, mutta jos paikka on mitä luulen niin lapsuuden maisemat kyseessä..

Oikeassa olet,kyllä siellä jossain selkäni takana on koulu.Eli nyt ilta-ajelulle rastia hakemaan.Älä nyt kuitenkaan tässä paljasta,missä se on,ettei mene paikallisilta mielenkiinto.:thumbsup::jippikaijee:
Se koulu on seuraavan samansuuntaisen kadun varrella näköjään:orgmp::orgmp2:

Viimeksi muokattu:
gixxerman sanoi:
Oikeassa olet,kyllä siellä jossain selkäni takana on koulu.Eli nyt ilta-ajelulle rastia hakemaan.Älä nyt kuitenkaan tässä paljasta,missä se on,ettei mene paikallisilta mielenkiinto.:thumbsup::jippikaijee:
Se koulu on seuraavan samansuuntaisen kadun varrella näköjään:orgmp::orgmp2:

Juu, ei aleta paljastelemaan. Itse asuin elämäni 15 ensimmäistä vuotta juurikin siinä koululla, tämänkin sillan alta on "muutaman" kerran tullut ajeltua fillarilla/mopolla mummolassa käymään ja lapsuusajan kavereiden silloiset kotitalot näkyy kuvassa taustalla (tosin erivärisiä taisivat olla ennen). Vähän on maisemat 20 vuoden jälkeen muuttunut.. ja end of offtopic ☺

Back