• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ilpom1500 sanoi:
Työni vuoksi joudun olla niiden kanssa tekemisessä. Sovitaan että tämä on tämän kesän viimeinen. :thumbup:

Niin siis en sillä sanonu ettei niitä sais laittaa, mut kunhan vaan mietin et kuinpaljon tiedät noita pikiteiden vieressä olevia... :D
kun jonkinverran oot niitä asetellu :orgmp:

itse joudun kyllä passaa aikapaljon noita kun ei riittäis rahat menoveteen jos lähtisin summassa ajamaan kaikki pikipinnat.
Mut jos tästä lähtis heittää vaikkajonkun yö lenkin silti.. Muksu nuq ja waemo kahtoo töllöö niin saa ajaa rauhassa :grin:

Tämä Halssilan mastohan meinasi ottaa lujille.
2013-07-13%2011.38.34_800x600.jpg

Uusi on ristiriitaista etäisyystietoa. Helppo ja lähellä edellistä, että saadaan taas hommaan vauhtia :orgmp:
2013-07-13%2015.18.57_800x600.jpg

juhan sanoi:
... Uusi on ristiriitaista etäisyystietoa. Helppo ja lähellä edellistä, että saadaan taas hommaan vauhtia :orgmp:
No onko liian vaikea vai alkaako homma väsyttää? Tämä näkyy nelostielle jyväskylään tultaessa ja on piitkän ja opettavaisen polun päässä.

Pyrin saamaan uuden rastin aikaiseksi tämän vuorokauden aikana.

Vähän offtopiccina semmosta että onko kukaan teistä Nokian Lumia käyttäjä, jos on niin oletteko onnistuneet kirjautumaan tähän sivustoon sisään tuon puhelimen avulla, itse en onnistu kun "näppäimistö" ei pysy näkyvissä jotta voisi tunnuksen ja salasanan kirjoittaa...

tässä uusi rasti, toivottavasti ei ole ollut ennen kun näitä rasteja on ollu joo niin paljon että kaikkia ei voi muistaa

Viimeksi muokattu:
ilpom1500 sanoi:
Eipä näy mitään.

Moikka ... mun Linux / Ubuntu -koneessa näkyy kuva, joka on helppo (mielestäni) paikallistaa(kin) ... kiitos asettajalle ... 'yonez'! Näin tämä kuvajahti toimii mielekkäästi ja etenee juohevasti ... innostaen osallistumaan :thumbup:

yonez sanoi:
Pyrin saamaan uuden rastin aikaiseksi tämän vuorokauden aikana.

Vähän offtopiccina semmosta että onko kukaan teistä Nokian Lumia käyttäjä, jos on niin oletteko onnistuneet kirjautumaan tähän sivustoon sisään tuon puhelimen avulla, itse en onnistu kun "näppäimistö" ei pysy näkyvissä jotta voisi tunnuksen ja salasanan kirjoittaa...

Juu ei onnistu irsellänikään sisäänkirjaus luomialla...

Back