• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
[/QUOTE]Kiitos yllytyksestä EsosRS,Kuvan pihalla tänään:jippikaijee:
Olitte kait aidan toisella puolella,jos olitte tuolla mäellä,ihmettelinkin,että miten tuo kyykky olisi tulle puolelle mäkeä ajettu,muuta kuin auton lavalla vieden,sinne täytyi olla helpompikin tie,mitä en tohkeissani huomannut:dunno::peukutpystyyn:[/QUOTE]

Ols hyvä vaan ... kiittämästä :respect:
Olet muuten ensimmäinen tapaamani 'jahtaaja' ... kiitos, kun avasit keskustelun siellä Kuvan pihalla.

Voi että, kun tuli yllytettyä vika kohteeseen :kääk: Ei aina onnistu ... ja itse kun en uskaltanut sinne mäelle ajaa, niin tunnistus jäi sitten ... mututuntumalle, joka ... nyt menikin täysin poskelleen. :sad3:
Ans kattoo, saanks mokani anteeks?

Mutta ... näin koituu kuitenskin 'väriä' tähän foorumiin :orgmp:

EsosRS sanoi:
Oikea rasti on tiedossa, mutta sen hakeminen vaan on ... vaikeaa :orgmp3:

Melkein perille asti Jyväskylästä hyvää mutkapätkää :crash: Kävisin itse hakemassa jos en olisi ollut alunperin laittamassa tuota rastia :jpstyle: Jos ei meinaa löytyä reittiä ylös asti, käykää vilkaisemassa pajutieltä lähtevä huoltotie.

Tämähän se taitaa olla. Kusiaismäki/Paavonrinteet, Saarijärvi. Kestopäällyste perille oli melko perseestä :hanuria:

10358078.jpg

Viimeksi muokattu:
Sijaitsee jyväskylässä, sanotaanko ettei paikka ole enää entisessä loistossaan :D oon huono keksimään vihjeitä niin, ettei rastista tuu liian helppo

No nyt olisi sopivan lähellä kyllä, mutta enpä taida lähteä kastelemaan itseäni. Hakekoon joku vähemmän mukavuudenhaluinen! :p

Minun oli tarkoitus käydä poimimassa tämä keskiviikkona letka-ajelun jälkeen, mutta meni sen verran myöhään, että lähdettiin Nesteeltä suoraan kotiin. Oliskohan paikka tutumpi ulkopaikkakuntalaisille kuin jyväskyläläisille.

junakin eksynyt tänne
n4ijaq.jpg
No,niin,siinä uutta:
2lkbtah.jpg

Pyörää ei ole liikutettu näiden kuvien välillä,kumpi vaan kelpaa minulle

2ywxpnn.jpg

Viimeksi muokattu:
gixxerman sanoi:
junakin eksynyt tänne
n4ijaq.jpg
No,niin,siinä uutta:
2lkbtah.jpg

Pyörää ei ole liikutettu näiden kuvien välillä,kumpi vaan kelpaa minulle

2ywxpnn.jpg

Oottekos ikinä Keski-Suomessa miettiny, että jos nää kuvat ei ois näin (VITUN VAIKEITA) niin olisiko vähän enemmän jahdattavaa? EHKÄ jahti olisi vähän vilkkaampaa jne jne jos jokainen ei vuorollaan mieti, että "hähäh nytpä löysin vaikean laitampa kuvajahtiin".....

Tässä nyt sentään on joku vihje, tuo rata, mutta on näitä "parempiakin" nähty.... :blink:

Samaa mieltä. Tietty voinhan olla vaan niin uusi motoristi etten näitä 'perus' pyöräreittejä tiedä ja vanhat parrat käy vaa naureskelemassa täällä et "liian helppo, ei ton takia jaksa lähteä ajamaan"..

No,kuka määrittelee sitten helpon ja vaikean rastin eron,että tietää seuraavalla kerralla,millaisen laittaa.Toisaalta,kyllä kait rastin pitää vähän pohdintaa aiheuttaa ja päätarkoitushan on kait saada ihmisiä ajelemaan ja pitämään hauskaa samalla kun vähän katselee ympärilleen ajaessaan ja käy sellaisissa paikoissa,joissa ei ole ennen käynyt,eikä suinkaan niin,että rasti löytyy heti ekalla hiiren klikkauksella ja vihjeitä aina saa,KUN VAAN VIITSII PYYTÄÄ,eikä ensimmäisenä ryhdy valittamaan rastin vaikeudesta.
Sitten taas jollekin tämäkin rasti on ihan,että ai jaa ajan tuosta joka päivä työmatkalla ohi,enpä viitsi edes vaivautua ja joku toinen ei ole ikinä käynytkään tällä tiellä.
Sanoisin,että tässä niikuin kaikessa muussakin on mahdotonta miellyttää kaikkia.
Mutta tätä rastia voi etsiä Rokkakankaalta ja kun löydätte joku sen,niin laittakaa nyt sitten se helppo rasti seuraavaksi,niin minäkin näen sen oikean tason tästä aiheesta siitä,kun en sitä tiedä muuten.
Muuten,nauttikaa ajoista ja rastien(kin etsimisestä)näin kesällä.:orgmp2::orgmp::cruising:

Viimeksi muokattu:
gixxerman sanoi:
" ...
Muuten,nauttikaa ajoista ja rastien(kin etsimisestä)näin kesällä.:orgmp2::orgmp::cruising:..."

Kiitos vihjeestä ... rasti löytyi nyt oitis ensi-iskemällä. Yksi vihje ja se on siinä. Ei vois paljon helpompaa olla. Hakisin heti, mutku ... ´Perttu´ ja kuski olemme Lapin maisemissa. Ja, sen verran sokerimotoristiksi lukeudun, että en lähde vielä tänään etelään, kun nytkin losottaa vettä kuin E:n putkesta.
Mikäpä täällä olis olla juhannustakin viettämässä. Porukkaa tulee varmaan kohtuullisesti paikallisen kerhon järjestämään tapahtumaan -> http://www.mclevi.net/
Minkähänlaisen arvon vaikeusasteikolla saisi seuraavan kaltainen kuva, joka ei ole jahtivihje -> IMG_5281.jpg
:bye:

Viimeksi muokattu:
Sori että palaan vielä asiaan, mutta on hyvä että on välillä vaikeampiakin rasteja. Oon ainakin ite tullut kolunneeks itselle poikkeuksellisia reittejä. Hyvä että on vähän haastetta niin on joku hyvä syy lähteä ajamaan keskistä suomea ristiinrastiin. Walma tykkää :orgmp:

Back