• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No,ei kait liian pitkä viive.Jos rakkaimmassa on jotain vikaa,aika läheltä tuota löytyy apu...
062802moto_prv.gif

Testikuva...josko urpokin oppisi laittamaan kuvia...pääsisi jahtiin jos vihjeet tärppää...

www.aijaa.com/v.php?i=001268257014.jpg[/IMG]

Muokkaat ilkkaGT noita sinun vanhoja viestejäsi ja testaat niillä niin ei tarvitse montaa viestiä laitella.

Kuvan saat suoraan kun menet tuon sinun kuvan päälle ja painat hiiren oikeaa näppäintä ja sieltä avaat kuvan ja sieltä kopioit sen osoitteen niin sit näkyy suoraan !
Tuo ainakin yksi tapa saada kuva näkymään.

Hoi
tämä voisi olla parempi paikka tällä testata kuvan liittämäistä
testi_forum

minä liitän tuon kuvan tuohon siten että valitsen tuolta palkista tuon Imagen johon liitän kuvan osoitteen

Kävit sitten ensin kuvaamassa ton jälkimmäisen kohteen ... Ai mistäkö mä sen tiedän? Siitä, että mä olin duunissa vasta varttia vaille viisi (mun pyörä näkyy kuvassa) ja tossa ajassa ku oot postannut viestisi, et millään olisi ehtinyt kohteeseen, paitsi ehkä tolla Drakenilla
bowdown.gif

Mut ei kait se kiellettyä ollut
biggrin.gif

Tuolla sitä pyörittiin vähän aikaa sitten ,kun gessu-meeting siellä pidettiin.Jäi hyvät fiilikset paikasta.
smile_org.gif

Jep
Tällainen pieni hyppäys tuonne kuvaus alueen rajan pintaan on mainio
062802jumpie_prv.gif

sitten vain
062802moto_prv.gif
ja kohta on drakenista tuoreempi kuvatus ja menoveden hinta lappu ajan tasainen

ähh,käsitin tuosta sinun jo olevan matkalla sinne ja en lähtenyt itse sinnepäin.
033102ass_1_prv.gif
,no,nyt joku muu saa hakea.

hoi
en varaa koskaan rastia tuo oli vain tarkoitettu vinkiksi
se ottaa rastin kiinni joka sinne ekana kerkiää ja laittaa siitä kuvan sivulle vaikka paikan päältä ja jatkaa ottamaan uuden rastin jostakin

En tarkoittanutkaan varausta,käsitin vaan niin,että aiot sinne lähteä ja sitten tympisi paikan päällä todeta,että kuva on jo haettu.
062802moto_prv.gif
.No,katotaan ellei
033102beer_1_prv.gif
maistu tänään ,kun on näin kuuma
tounge.gif

Back